14.7.11

jsem v Chodov

Hejennnnn bloggen och läsarna jag hoppas finns kvar, tänkte ba uppdatera er på mitt liv. Har inte bloggat lika mycket som utlovat, detta eftersom:
- Det inte alls fanns internet hos Babi
- Jag aldrig pallar ta med mig datorn överallt
- Jag typ aldrig pallar att blogga från mobilen för det är så svårt :(((
- Jag gör saker varje dag, ex. går runt och tittar på saker jag sett varje år i hela mitt liv

Anyway så har jag det bra, shoppar lite för mycket på HM's rea, skämmit!!!! Idag lämnade jag in fyra filmrullar till framkallning och det var sjukt billigt! I Tranås kostar det typ 350 svenska kronor att framkalla två 24rullar till cd över 3 dagar. Här kostar det 350 TJECKISKA kronor, dvs typ 120 kr, att framkalla fyra 24rullar till cd över 1 dag!!!!!!! Så jävla värt. Köpte även tre 36rullar för 120 tjeckiska, ca 45 kr! I Svea Rike kostar det 120 svenska för tre 24rullar. Jag tror att ni har fattat grejen, Tjeckien är ett gött land för den som vill fota analogt.

I övrigt är det många som kollar på mig på stan, jag tolkar det som att jag är jävligt snygg. Vilket är sanningen. Igår var det några som gick förbi mig och kollade massor och sen kallade de mig för Lady Gaga!!! Tog det som en komplimang, så fucking klart. Igår var det även en kille på spårvagnen som vinkade till mig jag ba hehe *ler*. Det var lite jobbigt dock för hans kompis var mycket sötare än honom!!!!! Blir så jävla egoboostad varje dag här.

Japp japp det var väl allt jag hade att säga om mitt liv in the big city!!!!!!
XOXO / Queen A

2 kommentarer:

  1. klart de kollar för att du är snygg daaaaaaaah!!!!! jag tänkte också köpa massa saker på HM rean igår men sen tänkte jag: jag kanske borde prova detta först??? så var det massa kö till provrummen och jag behövde gå på toa sooooo bad så jag köpte inget :((( misss you and åsis gurl XOXO

    SvaraRadera
  2. Hihi i hope so *wishful thinking* hahahaha ååpåh jobbigt!!! Här är det typ aldrig kö!!! Man behöver inte ens en sån där lapp med hur många plagg man ska prova, jätteskönt!!! Ahhhh WE miss YOU 2, speciellt igår hade jag behövt min wingwoman <3333

    SvaraRadera