2.7.11

varování

OKEJ detta kan bi (VARNING DÅ) ett långt inlägg, men tänker att ni älskar väl mig ändå så ni kommer ju läsa allt. (???????) 


IDAAAAAAAG gick jag upp kvart i elva, så tidigt och ba gjorde mig iordning. Drömde en askonstig dröm att jag var typ någon slags au pair i nån familj och jag tog då (LIKE SURPRISE SURPRISE) hand om deras barn, som var asgulligt. Sen skulle jag åka därifrån och ba fick typ inte packa alla mina grejer och de ba NEJ du kommer inte få ta med allt när du åker! Jag trodde att jag skulle flyga men sen ba nej, jag ska ju åka buss, då får jag ju ha tre väskor i bagaget och ca 100 väskor i handbagage!! Började packa skitmycket och sen fick jag inte ta med mig mina rakhyvlar? Jag ba ska jag vara hårig? Okej!!! Tolkade drömmen som detta: jag kan packa hur mycket jag vill för jag ska åka buss, borde inte ha ångest över det och att jag inte ska glömma packa rakhyvlar och sånt dära. Fast det gör ju ingen skillnad för det är ju billigare i Prag, men WHATEVER. 

Var och åt i Linköping med massa ungrare, där satt två svenska blonda hippa hipsterunga par. Jag, mamma och Åsa började prata om religion och då märkte vi hur de blev helt astysta, antog då att de var kristna också. Så sa jag ungefär detta: i katolicismen är det ju okej att göra vad fan man vill, bara man betalar sen så kommer man till himlen (och detta sa jag lite senare men ändå kul och så de hörde) PAY YOUR WAY TO HEAVEN!!! Då HIMLADE de med ögonen och tyckte att vi var naiva antar jag.
Köpte lite trosor och sånt där coolt på superrea (POOR LITTLE RICH (not) GIRL) och hörlurar och ett ganska ful iPhonefodral, för mitt rosa är trasigt, RIP.






Är ledsen över detta faktum, det var billigt iallafall och är lent som en sten från Danmark när man gnider den mot kinden, en fördel iallafall.


























Skulle egentligen packat när jag kom hem men jag sket i det och åkte och fiskade med Maja, Lucas och Nisse!!! Det var kul, de fick tre gäddor och 5-6 aborrar!!! Har aldrig varit med nån som fiskat och faktiskt fått fisk. Ville äta den sen men det ville ingen annan så vi åkte och åt familjepizza, Nisse bjöd så GÖTT.
Kom på nu att en anledning till att jag kanske skriver asmycket SKIT när jag bloggar är nog för att jag inte har nån pojkvän att berätta allt jag gör för så jag berättar det för HELA VÄRLDEN istället, varsågoda.


































Har iallafall börjat "packa" lite. Lagt fram för mycket skit jag vill ha med mig, för mycket kläder!!! FATTAR INTE det känns inte som att det är så mycket. Har haft ångest över det ett tag nu, vad jag ska ha med mig, vad jag kommer glömma. Men sen efter jag stått och funderat lite och stirrat på väskan kom jag på att det bara är en sak jag behöver ha med mig.



































Så nu har jag packat färdigt och tänkte UNNA MAJJJJ lite 30 Rock, te och bodylotion, tack och hej ha en trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHA ha bara med paradhatten snälla <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. japp, redo för utekvällar med gogodansare!!!!

    SvaraRadera