10.7.11

opouštět Bratislava

Hejhejhej bloggy, nu ska vi aka fran Bratislava tillbaka till Prag. Det har varit roligt att vara har och jag har fotat analogt hela tiden och ska gora det i Prag med. Ska framkalla mina rullar fran Sverige snart ocksa sa kanske jag kan lagga upp dem har hehe. Roligt inlagg detta blir...............

Jag och Asa (som alla sager har) var pa bio och sag en sa javla GAY film sa det var fan inte SANT. En romantisk komedi med Kate Hudson och nagra till. Sa forutsagbar och klyschig sa det var inte sant. Men det kostade bara 60 kr sa whatever liksom. Och sa smugglade vi in hamburgare och pommes fran BK ocksa som vi satt och snaxxxxxade pa. I ovrigt har jag shoppat en del pa second hand dar allt kostade 7 kr och atit massa mat, druckit lite strawberry daiquiri och druckit asmycket cappuccino. Kollat pa BBC ocksa for det var den enda kanalen som var pa engelska av 95 st. Det har varit varmt hela tiden och jag har formodligen luktat skit varje dag. Igar gick vi ut och at pa kvallen (vitlokssoppa i brodskal (hahahahaha fult det ar utan svenska bokstaver)) sa vi ba ahhhh skont det var ute!!!! Det var 32 grader men kandes som typ 20, gott JU.

Nu sitter vi har i en cool lyxlounge pa flygplatsen dar allt ar gratis och de har croissants som haller i 7 dagar. Verkar gott och naturligt!!! Formodligen kravmarkta och handgjorda pa nagot litet bageri i de slovakiska bergen. Nu ska jag dricka kaffe och lasa om sekter tills flyger gar. C ya, wouldnt wanna be yaaaaa!!!! (OBS hittar inte det dar strecket pa detta tgb hehe hejda)

























Bytiful puctire. Name: ˝Sunset˝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar