2.7.11

filmy, které jsem #2

En till videoblogg kommer här, av mig. Har denna gång avancerat lite och redigerat den i ett jättebra program jag rekommenderar, Windows Movie Maker. Top notch, så mycket möjligheter att förmedla de känslor man vill.


Filmnamn: "Vad gör man i livet i drogernas värld - en tribute till "Requiem for a Dream""
Regi: Annelie Horáková Eriksson
Medverkande: Annelie Horáková Eriksson
Make-up artist: Annelie Horáková Eriksson
Soundtrack: Clint Mansell - Ghosts of a Future Lost
Producent: Annelie Horáková Eriksson
Edit: Annelie Horáková Eriksson
Copyright Annelie Horáková Eriksson Productions










Såklart.

2 kommentarer:

  1. fan vilka fräna effekter!!!!!!!!!! filmen tog mig med storm, den känns liksom här *håller mig för hjärtat* och ångestladdad var den med. asbra

    SvaraRadera
  2. tack! jag kände verkligen att jag lyckades med denna, känslor och allt, helheten blev verkligen rörande!

    SvaraRadera