16.12.11

kurva můj život

HEhehehehehejy bloggeliton, här är jag igen!!!!!!! (OFC VEM ANNARS INGA TÖNTIGA JÄVLA GÄSTBLOGGAR ÄR TILLÅTNA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Idag har jag varit trött men ganska glad, det var ju skönt, tack livet!!! Jag har väl inget nämnvärt att säga om denna dag egentligen MEN kan berätta att jag tänkte göra om min blogg och lägga in en asjobbig (asså inte ASjobbig) nej inte en asjobbig utan en GO bild i bakgunden men det gick inte eftersom, cool som jag e, har jag ju gjort min bloggdesign genom att ändra i en redan befintlig HTMLgrej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De e ju så svårt med html....... Och då iallafall FATTADE jag inte hur jag skulle göra med den där jävla bakgrundsbilden och jag har frågat om tips, från en människa, och det funkade inte sry!!! Du är inte dålig för det. Och nej jag har inte googlat = orkar inte. Så då ändrade jag den i MALLDESIGNERN som finns här på blogspot men då tyckte jag att den blev för modern liksom, usch!!! Fult!!!! Som fan!!!!!!!! Fast lite fint för att den bilden e så fin, den är även min bakgrundsbild på min datty. Sen tillslut iallafall kom jag på att neeeeeeeej jag vill ha min gamla för att den är perfekt såklart, jag har ju skapat den själv (udda unik ingen jävel lik såklart) och eftersom jag är en rutinmänniska kommer det vara jättejobbigt för mig att vänja mig vid nya bakgrunden!!!! Har ju fortfarande inte vant mig vid att Therese har bytt sin rubrikfärg från svart till rosa. 

Idag ska jag göra detta kompisarna (SOM INTE FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 
- Kolla på en film i min ensamhet
- Sova 
- Såklart dricka te också, det är ju gott 
- Inget mer

JO JAG SKA DRICKA COLA!!!!!!!!! NU asså jag gör det nu för idag e de.......... FREDAG!!!!!! Och jag blir så extremt pigg av cola och kaffe så det är fan inte sant, så jag kan inte dricka det efter kl. 6 så det är bara på fredagar + lördagar jag kan dricka det för då är ingen sovtid bestämd ;);););) Nice ju, rebel teenager fuck yeah

Jag hade även tänkt att kolla på andra säsongen av X-Files och bli rädd för något i typ 3 månader som vanligt *SaVe Me* men eftersom att internet är en HORA så kommer det tydligen ta 7h att ladda ner 6 avsnitt :):):) Så det kan jag ju vänta på och ha kul med.
Hejdå idag ska jag vara vaken in i nattens fantastiska värld mina små månskensflingor vi kan ju ses då!



























Här e lilla ja* crazy som vanlit

PS. sa nyss till Therese att hon hade lärt sig väl av mig detta: hur man gör en bra måltid, det kan jag ju blogga om någon dag, spännande, man vet ju aldrig vad som kan hända när jag har druckit cola!!!!!!!!!!!!! iallafall så sa jag att hon hade lärt sig väl, lilla gräshoppan. och då sa hon att jag är en gräshoppa för att "du= långa ben och låter mkt på natty, hoppar, gräshoppan=långa ben och låter mkt på natty, hoppar" .DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar