20.12.11

vysoké třídy

Jaha här sitter jag snygg som helvetet!!!!!!!! *som alltid** Hhihiihihihihhiih
Jag ska på julmiddag idag = mat som fuck bitches, önskar att jag hade tagit en babydollklänning då men aja vad gör man, får väl show off my food baby!!! Det är ju abso inget man ska skämmas över, stor magsäck = hög status.

Idag var jag i skolan och missade våran avslutning och sen gick jag hem och kollade på Batman Begins!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!! BRA FILM!!!!!!!!!!!!!!!! Nästa år kommer den sista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen klippte Åsa mitt hår och så fönade jag det eftersom jag skulle genomgå en transformation. Första stoppet i den blev att jag såg ut som Donatella Versace!!!!!! *GLAMOOOUUURRRR***



































Sååååååå fab-u-lous. Mina mellannamn är inte glamour och perfektion för inget!!!!



































SEN BA gjorde jag en carriebulle!!!!!!!!!! Fint ju älskar dem hihi men märkte att jag hade blivit lite ringrostig. Och såhär gör jag dem (en sak jag märkt att folk gör i bloggar = tipsar om ex hårfrisyrer): önskar ashårt att jag ska få en sån frisyr och så händer det!!!!!!!! WOW Anyways så är jag en sån faboulous mother fucker idag så det är inte SANT!!! Har nytt läppstift också som luktar melon ;););) Hör ni det grabbar ;;););););)

Nu ska jag gå och äta mat och köpa för dyr öl så kul det ska bli :(:):):):):(:):(::(:(:(:(:):(:(:):):): Ska välja skor först och här får ni en pepplåt mina solstrålar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar