18.12.11

oblečení dne

Heiiiiiiiiii internetty!!!! Tänkte göra en top notch bloggpopularitetsgrej här och NI VET ALLA VAD JAG PRATAR OM!!!!!!!!!!!!!! DAGENS OUTFIIIIIIIIIIIT!!!! HIhiihhi yay fan vad sköj att få se vad jag har haft på mig och få veta mina inspirationskällor! Här kommer dagens då, alltså lördag.



























Okej, detta är första bilden av min "DAGENS"!!!
Idag hade jag tidigare på mig mina sovkläder men de tog jag inte kort på, sen duschade jag för att jag var så jävla äcklig, och så tänkte jag att ja, jag kan ju iallafall sätta på mig jeans, då har jag åstadkommit något idag iallafall.
Jeans - Cheap Monday
T-shirt - The Wombats bandtischy för jag är cool såklart** wow fick den av Therese tack så myk!!! 
Frisyr - mitt egna hår 90% fett atm, snurrat till en vacker liten cupcake
Ansikte - 50% mamma 50% pappa, au naturale idag, you lucky beautiful fucker tänker ni



































Här ser man mer hela min outfit då, även mina tofflor som jag fick av min mormor för typ 5 år sen när jag hatade tofflor!!!!!!!!!!!!! Nu ba love these bitches, och de har gått sönder lite redan (U) Men vad mer kan man räkna med när ens mormor bor bredvid en kinamarknad och shoppar typ ALLT där.
Här visar jag även dagens foodbaby, babydaddy = tacos, pre-jul-julskinka (nice fuck yeah meat 4 ever) och chips!!!!!!!! Det är ju en sak jag har åstadkommit idag. Jag har töjt min mage tills imorgon då vi ska äta julbord fuck yeah. Ska ha på mig dem babydollklänning för att dölja dem putmage som Thereses almanacka så smart tipsade om!!! PS den är köpt på lekis och är alltså till för typ 12 åringar DS



























Här är ett alternativ till min outfitty!! Här har jag valt att matcha med en chipspåse i classic färger; vitt, rött, silver osv.
Chipspåse - OLW från Ica 
Nagellack - Quick N' Go från Astor, nr 17



























Här är alternativ #2 av min dagens! Idag kollade jag på filmen Highway som jag har typ "velat"""""""" se aslänge sen jag såg lite av den på tv1000 för typ aslängesen så då tittade jag på den idag och den var ju ba osåååååååååå inte så man ba WOW men söta killar med och Dr.Cox med dreads och skinnbyxor låter det inte fab-u-lous ;););) Iallafall så kan man ju säga att denna alternative outfit was inspired by JACK i den filmen!!! Han ser ut såhär: 


















Fuck yeah sexy S.O.B (alltså son of a bitch för er efterblivna där ute), han har ju iofs KLIPPT av sina ärmar, så vågad är inte jag riktigt. En till likhet mellan mig och Jack (nu har jag haft två bilder på Jared Leto på typ en vecka asså whats up med mig skoja is in luuuuuv hahahaha nej inte i honom iallafall) då är att båda är ascoola, fit som fan och har färgade toppar!!! Jag har då bytt ut hans glass mot chips, gott det med. 

Jaha kan ju uppdatera er om min nattvärld som hände igår:
- kollade på film i min ensamhet, jag tittade på Horrible Bosses och innan det på Friends With Benefits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow udda unik ingen jävel lik**
- sov i 14h och drömde nåt konstigt men minns ej

Det var det. Jahapp. Vad gör man nu DÅ!!!!!!!!!!!????????????? Vill eventuellt kolla på en riktigt ångestframkallande film som Requiem for a Dream (<3333333 favvisen 4 ever) eller Melancholia eller ba min favorit i kategorin konstiga grekiska indiefilmer: Kynodontas (eller Dogtooth) den e bra den kan alla ta och se!!!!!!! Har man sett den är man nåt ;);););) 
Eller kanske bara ska sova och riktigt vila upp mig inför morgondagens maratonmåltid, fucky yeahhhhhhhhhhhh all these bitches is my sons, världens bästa låt, godnatt mina teenage sparkledreamflakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar