9.12.11

miluji mě nejvíce

ÄNTLIGEN är det fredag men det betyder såklart inte alls att någon typ av stress slutar!!! *i love my liiiife*
Så tänkte nu ge er, och mig själv, ett inlägg HELT tillägnat mig själv med bilder på mig i olika sammanhang eftersom jag förtjänar det så mycket.
Nästa vecka ba har jag två prov eller tre asså vem vet och två inlämningar och ba asmycket SKIT!!!!!!!!

Låt oss kika på vad JAG har haft för mig den senaste tiden!!! JIPPIE


































Köpte hårfärg till mitt hår!!!!!!!!!! Såg lika avant-garde ut som Lady Gaga med plastpåsar i håreeeeeeeeeee


































Gick på Lady Gaga-"tema"fest med mina kompisar asså de var jag och 4 till eftersom vi inte är ett så stort gäng men de e ba coolt, vi är exklusiva liksom!!!!!!!!!!!! Hade då på mig:
horkort glitterklänning - second hand, en miljon kronor
mockakjol - HM, en miljon kronor
hår - mitt eget, tio miljoner kronor
musch - Cindy Crawford, tio kronor


































Stod och sålde julskit på julskyltningen i Tranås och hade en väldigt stram fläta, wow


































Hade fläta en annan gång också och fick ett läppstift av Åsa som var den färgen jag hade önskat mig fast en gammal upplaga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inget kan beskriva lyckan av att få nya läppstift, så nu kan ju alla mina fanzz köpa julklappar till mig


































Lackade naglarna med ett asgammalt nagellack från typ -01 skojar inte!!! Mitt bästa tips: häll i topplack i nagellack som typ har torkat och blanda = smart som fan om ni inte redan visste det är ni fan PUCKON!!!!!!


























Närbild på min nagel + lite Therese också!!!! Under hade jag mitt nice American Apparell-nagellack som aldrig tar slut wow


































Jag har kollat på 30Rock i min säng med min unicornlover Andreas hihi det har varit kul eller nåt


























Här e ja i mitt nya vintage nudefärgade spetsnattlinne ensam i min säng och väntar på dig såklart


































Här är jag i min päls som jag har börjat använda igen för nu e de vinter!!!!! Skönt och fint och sånt


































Åt TYP ingenting på en hel dag (ingenting för mig är förmodligen ett vanlig dagsintag av mat för er dödliga) pga min hunger är borta???????? WHAAT den finns ju alltid där tänker ni och jag är MINST lika chockad över detta som ni är mina kära vänner. Anyways så blev jag typ cphungrig på 5 min och ba stabbing pain i magen och så köpte jag en pizza och åt den på 15 min alltså en hel pizza. Sov fan asbra, fuck yeeeeeeeahhhhhhh


































Åt den i min säng såklart vad annars??????????? Det finns väl ingenting som är så bra som att ha extrem komfort när man äter????


































Fuck yeahhhh like a baooowwwsssssssssss och NEJ jag åt inte kanterna för jag äter bara kanterna om jag har sås i burk vilket jag inte hade!!!


































Övriga saker jag har ätit är denna klubba som var asgod och sexy såklart


































Idag hade jag matchat randigt med prickigt som den fucking crazy bitch jag e**


































Till detta hade jag då mitt nya favvoläppstift som heter Bewitching Coral och är asfint damn!!!!!!

Det var inget mer än detta, inte jätteroligt inlägg, jag är inte jättenöjd och jag förstår om ni inte är det heller men vem ORKAR BRY SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar