8.12.11

mé fantazie #1

Många gånger gör jag annat än det jag ska och det är väl inte jätteovanligt!!!!!! Något jag gör då kan vara att jag kollar på serier och lackar naglarna och dagdrömmer om ett liv jag aldrig kommer få. Så nu tänkte jag göra en grej av detta eftersom en till sak jag gör när jag har annat att göra är att BLOGGA för att UNDERHÅLLA. Och såklart för att skylla på att jag måste blogga när jag har annat att göra. EX NU händer detta och då tänkte jag att eftersom så många människor BRYR SIG SÅKLART om mitt liv och my crazy brain** så kan ni få ta del av några av mina dagdrömmar!!! Och även livslånga fantasier såklart här är den första ba nJUUUT!!!!

Den är såhär då:
Jag bor i LA och jobbar på typ starbucks som struggling actress eller nåt såklart och tjänar inte mycket pengar men har såklart råd med dyra kläder och en extravagant livsstil. OBS inte för att jag ligger med massa gubbar såklart usch hur lågt kan man sjunka!!!! Iallafall så bor jag där i ett fyrkantigt tvåvåningshus på översta våningen och huset är orange liksom rostfärgat. Mina roomies är två homosexuella män som heter Vince och Joshua och Joshua är vegan och Vince har jätteblekt hår. Vår balkong har utsikt över Venice beach boardwalk. På fritiden brukar vi åka inlines där och sitta på balkongen och röka och dricka cosmos på dagen och även är vi alla tre tanorexics tillsammans!!! Eftersom Joshua är vegan så blir han lite sur när jag och Vince äter kött ibland men sen skrattar vi alla tillsammans och lyssnar på musik och dansar ihop!!! Det är inte ofta problem uppstår med våra killar vi tar hem men det har hänt en eller två gånger att de liksom har snott mina boys och tvärt om också men det är liksom bara en kul grej i vårt liv som vi kan skratta åt tillsammans. Vi dricker bara grönt te och smoothies och ibland dricker vi coca cola också men bara om det är blandat med rom eller whiskey. Och det enda vi äter är sushi eller hamburgare i salladsblad iställer för bröd. Varje dag ba vaknar vi i ett varmt ludd av glitter i våra sängar, jag delar rum med Joshua och båda vi har såna där vita skynken över sängarna så fiiiiiiiint och självlysande stjärnor i taket och de båda är ofta med när jag skypear med mina vänner som älskar dem och de två älskar alla jag känner. Vi brukar färga håret tillsammans också när vi kollar på Melrose Place eller The Notebook eller någon annan romantisk komedi fast vi egentligen "hatar" kärlek såklart för det är ju töntigt. Varje månad äter vi ingenting på typ en vecka förutom endast salladsblad för att våra pengar är slut så då brukar vi skämta och säga att vi e modeller för vi inte äter och så skrattar vi ihop och sover på balkongen i våra vita linnepyjamasar. Ofta går vi runt i uggs fast det är sommar och varmt DAAHH LA liksom, ex när vi är ute och går med våran hund som heter Godess Daliah. Vi är även bästa vän med Blayne från Project Runway s5. Såklart.























Här bor vi!!!!!!!!!!!!!!!! hihi
































Såhär ser Vince ut fast han är inte Jared Leto såklart men samma hår!!!!!!!!!!! EXAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


































Typ såhär ser Joshua ut och hans personlighet är exakt samma som Wallace i Scott Pilgrim. EXAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


































Detta e Godess Daliah då som vi alla tre har köpt tillsammans och älskar som vårt barn hihihihihi hon e så söt!!!

Detta är våra favoritalbum:
# 1
# 2
# 3


FINT LIV VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag återgå till mitt vanliga liv då och BAKA 10kg skit och sen plugga och sen kanske gråta lite kul ju och sen ba sova??? Gött hejdå dricka te ska jag med hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar