2.8.11

2.srpen

Idag är det tisdag och andra augusti så trevligt!!!!!! Älskar när månader börjar på måndagar det är spännande. Igår var jag med Therese och vi INTERNETDEJTADE, det var KUL och SPÄNNANDE!!! Vi kände att vi måste träffa nya människor så varför inte på internet. Jaha jag hade egentligen inte mycket mer att skriva tror jag förutom att jag ska planera PA idag med Fanny och jag har inte dansat idag, det var dåligt av mig!!!! MEN jag är faktiskt sjuk så jag sitter och varannan te varannan cocillana ungefär. Nej inte varannan men lite granna har jag väl snaskat i mig, så gött. Här kan ni få ta del av tre album jag lyssnar på mycket just nu: *Är SpEcIeLl*

Album #1

Album #2

Album #3





Dessa album får fem av fem kukar, såklart. Även cocillana får det. Såklart.

Det var allt, gott snack. //Latexpuman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar