28.6.11

coooooooooooo????

Jaha här märker jag att jag inte bloggat på "ett tag", jag har inte gjort speciellt asmycket de senaste dagarna. Typ sovit, ätit, varit på Mayan, fotat mycket analogt, kollat på Project Runway, sytt lite, fått kläder av Maja, önskat mig en bra framtid, önskat att jag var tillsammans med Blayne i Project Runway säsong 5, stalkat hans blogg, drömt om honom och våran framtid, lackat (JA JAG SKREV DET VADÅDÅ) SÖNDER på vår symaskin, önskat mig en ny symaskin, varit varm, duschat, testat olika hårfrisyrer, köpt läppstift och säkert nåt mer. Ja, tvättat och haft ångest över vad jag ska ha med mig till Prag. Och så har jag råkat kolla på porr med Maja en gång också på TV1000 efter midnatt.

Bilder som beskriver några av dessa saker:


























Sånt här har jag ätit mycket: alltså pasta med pesto och sallad och körsbärstomater med balsamvinäger på och mozzarellaost till, gott inget special.

























Var ute och sen hos Caroline och sen gick jag och Therese till Mayan där det typ inte var NÅGON alls.


































Köpte nytt läppstift som heter Atomic Pink (ungefär så som jag känner mig (va?), tolka det som ni vill) och gjorde två flätor på mig själv och kunde inte riktigt bestämma mig om det var fint eller fult. Kan ju hjälpa någon med kossera ser det ut som, men det kanske är INNE nu, lantischic.


































Blev färdig med det där JÄVLA linnet förut, som är en gammal t-shirt som jag har "PIMPAT" kan man säga. Tycker jag har matchat det bra till mina supertighta och hotta hotpink hotpants.


























Yeah bitch, ännu en sak som jag kan säga med säkerhet att jag inte vet om det är fint eller fult. Det ser otroligt mycket mer välsytt ut på bild, tur det!!!!!!!!

Jahaaaaaaaa mer än så har jag väl inte riktigt att berätta, imorgon ska jag nog KANSKE börja packa, det är ju ändå onsdag och i helgen kommer jag nog inte packa så jävla mycket för då ska jag och Therese kanske till parken (WOW) på SKUMPARTY!!!!!!!! ÄNNU MER WOW!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar