14.8.11

cokoliv

För att hålla er uppdaterade (jag anstränger mig verkligen, ett "tack" eller "vad cool och duktig du är" eller "ligga?" skulle ju inte skada) bloggar jag om helt vanliga saker, sånt som alla tycker är så JÄVLA roligt!!!!!!!!!!!

I helgen har jag:
- Varit på lite fest.
- Mobbat människor lite bara.
- Sovit.
- Ätit.
- Kollat på saker på internet ex. människor, balklänningar, skolor jag vill gå på.
- Chattat på MSN (wow!!!)

Morgondagens agenda är:
- Dricka kaffe med Therese (kanske Maja och kanske Åsa också)
- Ha jättefina klänningar på oss som gärna är blommiga för att säga fuck you till alla som bara har blommigt på sommaren för lets face it, det är ju höst nu (LyCkA**)
- Äta bakelse och röka samtidigt som i gamla filmer, man får ju unna sig om det är måndag eller vilken jävla dag som helst, älskar att livet händer!!!
- Prata om killar, bra/dåliga saker.
- Prata om kärlek, bra/äckliga saker.
- Spela sims.
- Dricka mer kaffe.
- KANSKE städa.
- CHATTA mer på MSN!!!! (det känns som att jag är 14 år igen och har svart hår)

Här kommer helt vanliga bilder på mig!!!!!!


































Här är jag i torsdags hos Licen när jag var kattvakt åt miss Chriss.


























Lackade mina naglar blåa och tog en GAY bild på det.


































Skulle på fest i fredags och såg mjuk ut men SOM SAGT det är jag ju inte, kan slåss asbra. Fick en tröja av Therese också som jag hade på mig men ingen bild togs då för ja nej. Den får ni se någon gång eller vad tycker ni?? XPP KUL VI HAR PÅ INTERNET ALLA VÄNNER!!!

Nu ska jag dricka mer te och kolla på någon serie t.ex. 30 rock som jag älskar mer än världen.
// Latexpuman

ps. en glad låt till den glada stämning som råder alltid .ds
ps2. I like applesauce .ds2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar