4.8.11

tisíci lety

Nu mina kära vänner ska ni få ta del av något som jag både har skapat och njutit av mycket själv. I min ensamhet och med andra. Jag pratar SÅKLART om bilder från min ungdom (JA jag är ju fortfarande ungdom, jag känner mig inte särskilt vuxen MEN ÄR JU 18!! xPP CrAzY yOuNg KiD!! XPPP). Bilderna ni nu ska få vila era blickar på är tagna åren 2004-2005, ungefär den tiden jag började upptäcka teknik och internet. 2004 fick jag min första egna dator och skaffade då MSN, jag hade två kontakter, Åsa och pappa. Min mailadress var bandspelare_4@hotmail.com, jag vet fortfarande inte varför. Iallafall, fick jag en WEBBKAMERA för att ja, jag vet inte varför man ger en 11 åring en webbkamera, inget bra kan komma ut av det. Förutom detta blogginlägg. Varsågoda.







Jag, 11 år med webbkamera. 













Detta var dagen efter jag och Maja hade varit på disco i Stoeryd, då gick jag i femman. Klippte mig dagen innan, har alltså inte duschat när denna bild är tagen och detta är liksom dagenefterSMINK (wow hade mascara på discot), lite trashysnygg tyckte jag att jag var.











Var tydligen bra på att redigera bilder coolt redan då. En riktig talang jag har.






















Färgade håret brunt då jag som 12åring tyckte att det var dags för förändring i mitt liv.













Jag 12 år.















Här blev jag lite coolare och rockade som Avril Lavigne och t.A.T.u.












Kommer ihåg att jag hade denna bild på snuttis (första internetcommunityt (?????????) jag var medlem på, och lunar såklarre) och en kille skrev att det inte var min bild och så var det det och jag blev jätteledsen.









Nu kände jag att det fick räcka med bilder, men det kan komma en uppföljare på detta.
Om det uppskattas såklart.
Jag tog mig även friheten att göra en PLAYLIST på SPOTIFYYYY med de låtar jag minns som mest från DeN hÄr TiDeN** 

Varsågoda och hejdå //Latexpuman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar