29.8.11

být vítězem

JAHA internet nu var det X antal dagar sen jag bloggade. Om jag var bra på matte kanske jag hade kunnat skriva en cool ekvation/funktion (?????? vet inte ens vilken av det det skulle vara LOL!!! fick godkänt iallafall) om hur längesen jag bloggade OM DET GÅR för det gör det, för i matte är ALLT möjligt. Det såg jag på en dokumentär en gång. Nu har jag ANYWAYZZZzz börjat skolan och det är spännande NOT. Okej lite kul men bara vissa saker. Kan ju berätta om min helg LITE och ge er några bilder.

I lördags stod jag och hjälpte Åsa på konstrakan (3 km av foton på natur och tjocka bebisar i badkar och akvareller i vita ramar WOW) när hon ställde ut sina älgmular!!!!!!!! Det var sådär kul för alla människor är så jävla dumma i huvudet och ba HEHE VAD ÄR DET?? XPP Det är älgmular som man kan hänga på väggen! säger jag med ett fucking leende på läpparna som skapar smärta i mitt ansikte. De jävla mongona som frågade ler då och säger nämen hihi vad roligt!!!! Vilken fantasi!!! Och går. Det var ju sådär roligt. Det var varmt också = sådär lagom inte jättekul. JAHA sen blev det någon slags kväll time och då var vi hos Carro innan vi gick till Biz (LOL) som hade "invigning" av det "nya" "dansgolvet"""" så det var gratis och precis som förväntat jättetråkigt. Den enda musiken som spelades var Veronica Maggio - Jag kommer i remix (hahahahah jag kommer i remix, undra hur det känns) och den här JÄÄÄÄÄÄVLA vill du ligga med mig då SKITEN som är så dålig så jag får ångest/fysiskt illamående bara av att tänka på den fuckkkkking skitlåten. OBS hatar även alla som ens tycker att den låten är lite okej, så ni vet, om ni gör det behöver ni aldrig mer prata med mig, tack på förhand.


































FUCKing protesterade mot svartklädda dryga icke-veteätande personer och rockade FÄRGER i lördags kväll.
Kvällens bästa: att jag och Therese hittade en full öl när vi var ute och rökte. Och att vi satt på en röd matta som fucking moviestarzz.
Kvällens tråkigaste: Biz. Utan tvekan. Till 100 %. Min enda åsikt.
Kvällens jobbigaste: Att ha mockakjol när det regnar. Jag måste impregnera den (????? heter det så, vill ju inte skriva att jag vill göra den med barn även om jag vill det för nu menar jag att SPRAYA den så den tål vatten)

I söndags skulle jag och Therese fortsätta vår nypåkomna ritual: att kolla på Californication och äta massor. Istället vaknade vi och åt frukost och sov i 4 timmar, det var ju gött det med men samtidigt hade det inte suttit fel med lite David Duchovny ahhhhhhhhhhhh skulle inte banga att vara 16 åringen i första avsnittet som bangar honom. SPOILER ALEEEERRTTT!!!!!!!


































Idag hade vi även årets första idrottslektion så dirri efter skolan gick jag och Maja hem till mig och jag bakade cupcakes för det förtjänade vi. Jag låter inte Maja (eller någon) hjälpa till när jag lagar mat för JAG ÄR VÄL INGET FUCKING BARN????????? Shit bitchezzzz ni är bara ivägen i mitt kök!!!!!!!!! Ett av mina livsmål: att bli Bree van de Kamp. Ett annat av mina livsmål: att bli rappare.
Cuppykakorna blev ju tyvärr litelite för torra för att jag hade för mycket gossip att berätta för Maja men det gjorde ju inte särskilt mycket för de smakade fucking himmelrike. Som allt jag gör i köket.

Iallafall hade jag på mig min superhotta idrottsdräkt på mig idag för JA jag måste ha att klä ut mig som motivation för att vara med på idrotten. Hoppas på ett GODKÄNT nu då!!!!! Om jag inte får godkänt av att jag är dålig (vilket jag inte är för jag är en vinnare såklart) så borde jag iallafall få det pga min utstyrsel.


































Dagens outfit: Tshirt med motivet "Annelie med änglahår" - Cityville, shorts - Eric Prydz musikvideo "Call on me", strumpor - åttiotalet. Hade även mina gröna nikeskor med gulddetaljer och min adidaströja med gula ränder som en äkta sportbrud. Här kommer en CLOSE-UP på det fantastiska tröjmotivet.






















 Annelie med änglahår. Fantastisk bild tagen på fest år 2010 hos Therese.

Och det är med denna bild jag önskar er en trevlig fortsatt måndag och även vecka nu när fantastiska måndags-augusti tar slut R.I.P.
Jag har för övrigt köpt en almanacka som är både sämre och fulare än min andra men vad ska man göra när min vanliga dör vid årsskiftet. Tack så mycket för ingen hjälp alls.// Queen A the winner of everything.

2 kommentarer:

  1. Asså, ligga-låten är ju inte sååååååå dålig ändå. Den är ju inte BRA men man blir ju PEPPEPIRON

    SvaraRadera
  2. NOT!!!!!!

    pappis komme om cuppy btw: mm.. söta, gulliga,...najs!

    SvaraRadera