24.8.11

seru na to hovno

BA bloggar snabbt, jag ska inte sluta för jag vet ju hur många som läser min blogg och TYDLIGEN inspireras av den (ni vet vilka ni är och ni är INTE lika roliga som jag så ba fucking drop it). Igår började skolan och jag har köpt lite nödvändiga saker för att klara mig detta sista år av helvete, ångest och stress.

Köpte lite block som man behöver att för att t.ex. rita på och i och skriva om andra saker än skolgrejer. Bilden orkar jag inte vända på, lev med dääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.


































Köpte en nyckelring som är bra storlek, jag hittar den lätt. Tappade bort min nyckel i påskas och nu köpte jag en ny igår *WIN* Det coolaste är om jag sätter fast den i mina byxor i en av bältesgrejerna (?????????? korrekt ord söker jag tack) så ser jag ut som en teenwolf och det vet ju ALLA att det är coolt. (beviset)


































Köpte en pizza (OBS åt hela så den finns inte kvar att ha i mitt skåp TYVÄRR) för jag var hungrig (MAKES SENSE) och åt som sagt hela den innan jag skulle sova och det var det godaste jag gjort in like ever!!! Mitt bästa tips för att somna ba: ät asmycket.

ANYWAYZzzz så börjar skolan "PÅ RIKTIGT""" imorgon och det är väl KUL!! Ne skoja.
Så imorgon ska jag ha min första engelska C lektion med en samhällsklass fylld av blonda (FRISYREN är det spännande för den är platt men puffig??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? makes NO sense 2 me eller vad säger NI????) tjejer i ginakläder och converse, det ska bli spännande. Återkommer kanske imorgon om hur det gick, kanske ska platta håret för säkerhets skull så jag inte blir mobbad första dagen med populära kidzen.

2 kommentarer: