12.8.11

dobrá hudba #3

Det får räcka för idag, var nöjda nu barn. Har hittat dessa band VIA happypancake.com, en dejtingsajt *hihi* som jag är med på. Det är en stor fördel faktiskt. Det och alla 30+are som säger att de gillar vad de ser (hahahaha skrev tvärt om innan ThE nIgHt MaKeS yOu CrAzYyYyY***) (who can blame them, I'm stunning, men ändååååååååååhhhhhzzzzz)







Hejdå nu ska jag sova och drömma om ett rent rum, någon söt kille eller nåt som jag har sett på internet och mat. Dvs allt jag vill ha samtidigt i verkligheten. Och ibland killen på internet, man kan ju inte umgås konstant, herregud, det orkar man väl inte. Godnatt // Queen A




2 kommentarer:

  1. vadå ser vad de gillar???????????????????????????????????????????? gillar vad de ser menar du väl jävla rövhål????????????????????????????????????????????????????????????? ditt as!!!!!!!!!!!!!!!!!! /din kompis

    SvaraRadera
  2. hahahahahahahahahahaha ja herregud jag är ju efterbliven, skyller på att jag inte är helt svensk *hihi*

    SvaraRadera