8.8.11

jeden rok štěstí a zázrak

JAHA så nu har denna bloggen funnits i ETT ÅR!!!! Känns ungefär ingenting, förutom att jag är glad över att denna månad började på en måndag (TOTAL LYCKA asså ingen förstår mig men det är så underbart) så man vet liksom alltid vilket datum det är, fast det har väl egentligen ingenting med ettårsfirandet av denna (fantastiska) blogg att göra, men när har jag brytt mig om någonting EGENTLIGEN!!! Eller vad säger ni grabbar och tjejer?

SÅ vad har jag gjort på ett år? Jag tänkte att jag ska läsa mitt första blogginlägg nu, vad handlar det om? Jo det handlar om att jag tydligen ville möblera om mitt rum och att jag skulle skicka paket eftersom jag sålde mycket saker på tradera då, hur har det gått med det? INTE jättebra, jag har fortfarande inte möblerat om mitt rum men det är för att det känns som att jag har den perfekta lösningen även om jag vill ha FÖRÄNDRING liksom, men vad gör man. Får väl leva med att folk kan se när jag sover om jag har rullgardinen uppdragen. Jag har inte heller sålt så mycket mer saker på tradera mest pga. brist på tid/ork. Detta har resulterat i: mindre pengar att göra saker för och mer grejer som inte försvinner från mitt rum = jobbigt = jag borde göra något åt det = jag tänker att jag tar det nån annan dag = det händer aldrig = är någon förvånad? NEJ inte jag heller.

Jag märkte även att jag då skrev mina bloggrubriker på svenska, så spännande. Då var jag inte lika COOL och MYSTISK som jag är nu med mina tjeckiska. (OBS kan inte tjeckiska jag använder google translate, PINSAMTTTTTttt)

Så vad har jag egentligen åstadkommit på ett år? Låt oss kika på det och göra en lista (så kul!!! eller hur vännerna (och de som inte är mina vänner såklarre)):
- Jag har INTE blivit bättre på att städa.
- Jag har färgat håret i en tokig färg för att jag ville känna mig som en winter wonderland iceprincess.
- Jag har färgat tillbaka håret till min vanliga färg och ingen trodde på mig att det var min vanliga hårfärg för: "MEN DIN UTVÄXT ÄR JU SÅ MÖRK!?!?! XPPS:S:S::S:S VA E DE??? XPPDDD" JA men den blir ljusare like OMG bitchezzzz.
- Jag bestämde mig för att inte vara så JÄVLA seriös på internet, skönt.
- Jag har varit i Prag två gånger och blivit våldtagen i munnen tre gånger.
- Jag har tagit en "oskuld", mansslukerska som jag är.
- Jag har stalkat mycket människor på internet och delvis på riktigt (IRL som man säger på INTERNET då)
- Jag har skrattat åt människor, mest i skolan, det har varit jätteroligt.
- Jag har höjt mitt betyg i idrott från inget omdöme till IG, SCOOORE!!!!
- Jag har köpt mycket skor.
- Jag har lekt GG med Maja mycket.
- Jag har blivit stammis på Wiener, Hawaii och Mayan. Allt man behöver här i livet.
- Jag har kollat på för mycket serier, T.EX 30 Rock (så jävla bäst like HIGHFIVEING A MILLION ANGELS) och Project Runway (asså säsong 5 så bra jag älskar Blayne 4 ever)
- Jag har börjat använda läppstift ofta, SÅ TJEJIGT LIKE OMG YOU GUYYSSSS <333
Och typ lite mer men inte mycket alltså. MM jag har fyllt arton med like WOW!!!!

Idag har jag och Therese, och lite Åsa, fikat på Wiener (OVÄNTAT) och det var kul osv. Hade läppstiftsfest och luktade på läppstift.
Godast lukt: Miss Sporty som luktar vattenmelon.
Äckligast lukt: Isa Dora som luktar ingenting.
AAAAANYWHOooo så provade jag min päls förut ikväll, eftersom det snart är vinter tänkte jag, då hittade jag ett jättefint läppstift som luktar lite gammalt, men jag tror (och hoppas) att det är meningen.


































Eftersom det är finmåndag (ÄLSKAR måndagar (kommer ångra att jag sa det en vacker dag (förhoppningsvis en måndag) men vem bryr sig)) idag (LIKE ALL MONDAYS lol) PLUS att det är min bloggs ettårsdag (grattis my love, 4 ever yours) klädde jag upp mig med mockakjolen och långskjortan som jag har stoppat in i mina strumpbyxor, så denna dag har det känts som att jag har haft blöja på mig. (hahahaha skrev först: "känts som att jag ska döda" för att jag såg en ASSTOR hästmygga/fluga/äckelfitta, brb ska döda den.) Först tänkte jag bjuda på en bild som någon kommer tänka såhär om: hon tycker att hon är snygg på denna för att det inte ser ut som hon LOL BAD CONFIDENCE MUCH??? ÄSCH säger jag!!!


































Det kändes inte jättebra att ta en så "SeRiÖs" bild så jag tänkte att en bild där jag gör tummen upp och ser lite bajsnödig ut på kanske skulle lätta upp stämningen lite. Ja/nej?
Nu ska jag fira detta årets bloggande med te och ingenting mer. Kanske ska dricka teet samtidigt som jag stirrar på mitt äckligt stökiga rum och undrar om det finns någon lösning, det känns som att det låter jättebra, en finmåndag som denna.
Gött album med.

2 kommentarer:

  1. MANNEN, allt för sent!!!!!1 har redan krängt dem på tradera, so jävla sorriiii! hade ägt att se dig vandra jorden i dem grl

    SvaraRadera
  2. aaaaaaaaah syyyyynd like a motherfucker!!! mm eller HUR i would look FAB-U-LOUS!!!!!!!

    SvaraRadera