21.8.11

jídlo

Igår var jag på inflyttningsfest och åt cupcakes det var trevligt!!!!!!!!!!!!!! osv. Satt uppe med Therese och HATADE människor SÅ mycket typ hela natten, hehe.
Idag åt vi frukost på Ica och det var jättegott och jag tycker VERKLIGEN att det är så underskattat att doppa bröd i yoghurt, det är fucking asgott herre my lord. När vi kom hem till mig efter den här frukosten som varade från klockan 2 till klockan 6 ungefär lagade vi mat och kollade på första avsnittet av Californication som vi har bestämt att vi ska kolla på tillsammans. Det var bra eller asså ehhhhhhhh vem bryr sig EGENTLIGEN om vad jag tycker hehehehe. Jag tänkte äta mer nu och kolla på Arrested Development alt. en film t.ex en film som inte riktigt handlar om någonting för jag orkar inte tänka så mycket idag. Har drömt jättekonstiga drömmar denna veckan delvis pga att jag har varit någon slags sjuk??? Asså fattar EJ.


































Såhär såg jag ut igår (rockade carriebullen, spetstoppen, ullkjolen, megahänderna).
Superglad!!!!!! Pepp!!!! Taggad!!!!! Redo!!!!!! Rock!!!!!!!!!! Var snygg men fick ändå inte ligga, ska undersöka varför det är så. Kanske ska skriva en bok om det eller göra ett arbete, det kan vara viktigt för mänskligheten känner jag.

Här har ni ett album jag gillar att lyssna på när jag inte orkar tänka.  // Queen A

PS. I mitt horoskop idag stod det att jag bara skulle njuta av livet idag och inte fatta några viktiga beslut och det har jag inte gjort jag har bara ätit och carpat diemet idag. Det var skönt AtT bArA fInNaZz**<3 (hahahaha så jävla bögigt sagt, vem fan kom på det ens?????? stick) .DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar