19.8.11

emoce, kurva, že hovno

Denna vecka har jag inte varit särskilt produktiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad bra, bra jobbat, starkt jobbat, du är verkligen en vinnare!!! Hihi skolan here I come!!!!!
Jag har försökt göra en dans och jag har mailat och inget mer. Åt en kräfta, det var gott. Och valt kläder tills imorgon vad spännande.

Igår!!! Då hade jag ont i magen och så åt vi på Torpön (en ö där det finns torp antar jag eller vem fan VET eller bryr sig). Fick maten och kritiserade direkt!!! Den var väl helt OK god men seriöst, kan folk som jobbar med mat och då även med att steka kött INTE VETA VAD FUCKING MEDIUM ÄR?????????? Like bitch please, jag vill inte ha torrt kött, det ska rinna blod från det för man är väl en man. Potatisen var torr också men den skulle det bara vara konstigt om det rann blod ur. Anywayzzzzz så blev jag glad när jag kom hem PGA diverse internethändelser och det höll i sig tills typ nyss när jag blev ARG igen. Det är både skönt och jobbigt att vara arg tycker jag (precis som alla andra?????????????? asså shit motherfucker)
Liksom tänk vad skönt om man inte kände något!!! Att man var likgiltig till allt och alla och allting och hela världen men så funkar det ju inte riktigt, hihi. Eller om ingenting någonsin hände men det gör det ju så hehe, vad gör man liksom. Det är en sak jag önskar!!!
En till sak jag önskar är att min födelsedag skulle hända mer snart för jag önskar mig: en walk-in-closet och en pizzatårta, tack på förhand alla internetvänner.

Här är en låt som vi sjöng på vår minikräftskiva i onsdags!!!!!!!! Den tillägnar jag till de som tar åt sig, en i synnerhet kanske. Ha det fint!!! Nu ska jag tänka på att måla tavlor i mörka färger för att visa min ilska men jag kan inte så jag ska kolla på film och tänka på det samtidigt, kanske vara arg också.



PS. Det finns ju SÅKLARRE människor som gör mig glad och till dem ger jag detta klipp från världens bästa serie 30 Rock. DS



PS2. I like applesauce (hahahahaha det blir fan aldrig gammalt) .DS2
// Queen A

PS3. hahahaha denna med får ni grabbar och tjejer som BeTyDeRRR** Ni Är Få Och Unika Som Snöflingor*** DS3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar