1.9.11

mé děti, můj milovaný, můj rtěnky


Nu kommer ett inlägg om mina läppstift, för det är jätteintressant!!!! För jag köpte ett nytt idag!!!!!!!!!!!!!!!!!



































Detta är alltså en bild på mig i mitt nya läppstift, det kostade 10.000 kronor på ICA. (OBS jag ber om ursäkt för div. flöt i hår/på hud och utsmetat smink, jag har haft dans idag. De skeva ögonen och torra ögonlocken kan jag tyvärr inte göra något åt förrens på måndag då jag ska till läkaren. Men det kommer inte göra något åt ögonskevheten ändå tyvärr, jag ber hemskt mycket om ursäkt)


























Bild där man bättre ser den fantastiska läppstiftsfärgen: ljus röd, glossy glossy, vintage beauty rockstar, körsbärskyssar.


























Jag har börjat älska läppstift mer och mer det senaste halvåret, så självklart har jag en necessär till bara dem. Den har jag "LÅNAT/HITTAT"""" i skolans teaterförråd. Behöver dock en ny snart då denna håller på att gå sönder PGA läppstift.
Som mycket annat är de både en blessing och en curse**


























Utöver mina läppstift finns i denna necessär, fr.v: gult pulver som jag inte vet vad det är men det SMUTSAR NER MINA LÄPPSTIFT (!!!!! sadness/anger/rage/rape/fuck))), en tofs och en kondom. Man vet ju aldrig när en kondom eller en tofs eller gult pulver kan behövas. Det enda som fattas är ex. en fick-kniv och/eller post-it-lappar så är jag redo för vad fan som helst.


























Detta är mina läppstift. Jag har även två läppglans ("Lipstick lasts longer, but lipgloss is more fun." - Serena van der Woodsen) och en läpp-"TUSCH"-penna som luktar hallon. Den använder jag aldrig, jag bara luktar på den ibland och blundar hårt.


































Detta är alltså det NYASTE läppstiftet. Rookien, nykomlingen, gräshoppan, baby of the bunch. Jag "BEHÖVDE" det. För mitt eget välmående. Ska köpa ett till i samma märke nästa vecka TROR JAG för nu har jag sålt lite saker på tradera så jag kommer ha cash flowing like bitchez, ska ta ut alla pengar i 20 lappar och make it rain on them lipstickzz på ica.


































Detta är mitt BÄSTA läppstift. Varför? FÖR ATT när jag har haft på mig det ute på THE TOWN HAVING FUN DANCING WITH FRIENDS AT DISCO har jag _ALLTID_ fått hångla. Detta har alltså hänt 5 av 5 gånger detta har burits. Önskar bara att det kunde hända i skolan också fast ändå INTE för det finns nog ingen i min skola jag skulle vilja hångla med om inte Sam Rockwell, David Duchovny, Andrew Garfield, Alec Baldwin eller killen i den där reklamen där alla är fulla på ett bröllop och han blir avsugen av en tjej till tonerna av denna låt skulle gå där.
Det skulle jag (troligtvis absolut helt säkert) gå med på.
Detta läppstift heter Temptation, coincidence I THINK NOT!!!!!!!!!


































Här är två de två läppstift jag använt minst. Vet inte riktigt varför för de är ju fina, men alla kan ju inte alltid vara älskade.
Fråga bara Elisabeth Fritzl eller automatkaffe.

Min värsta läppstiftsrelaterade händelse: när jag satt i matsalen i skolan med min väska upplagd på ett fönsterbräde. Väskan RAMLAR NER och hamnar upp och ner och jag märker då inte att min läppstiftsnecessär åkt ut!!!! Går runt ett tag i skolan innan jag märker att den är borta. SKRIKER till alla att om de ser en gul necessär FULL med läppstift är den min och de får inte testa några!!! Börjar tänka i detektiv-tv-seriernas banor, ska försöka RETRACEA (älskar att försvenska ord!!!!!!) mina STEPS. Kommer sen på, det var ungefär som en flashback i CSI som SWOSHAR in med blått filter och ett dovt surrande ljud i bakgrunden när de förhör folk bara att det var min mörka mansröst som sa att det som hänt hade hänt och inte Gil Grissoms. SPRANG då till matsalen och hittade den, oskadd och orörd som en oskuld. Det var åter frid i världen (men inte i Barda för där händer alltid nåt knäppt!!!)
Min bästa läppstiftsrelaterade händelse: när jag hittade necessären i matsalen.

Nu kommer slutet på detta inlägg om världens bästa smink/accessoar/produkt att köpa för pengar.
Det kommer avslutas med tre låtar. (OBS låtarna har ingenting med någonting att göra)

Låt #1.
Låt #2.
Låt #3.

Tack så mycket för visat intresse // Queen A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar