15.9.11

ach jo

Alltså guuuuuuuuuuuu vad ingenting av mening eller betydelse händer i mitt liv!!!!!!
Det roligaste som hänt denna vecka är:
- När jag ramlade ner i ett hål i marken som jag inte såg
- Inget mer

NU ska jag sova och imorgon har vi jippofoto EFTERSOM DET ÄR SISTA ÅRET MED KLASSEN** <33 LoVe U GuYs!! (alla utom tre)
Jag och Maja kommer ju SÅKLART vara bäst utklädda av alla, för jag är bäst på att klä ut mig. Planerar nu vad jag ska vara på halloween och såklart kommer det vara fantastiskt, precis som jag alltid är.

IallaFALL här kommer en låt som beskriver hur jag känner om ett klipp (från 30 Rock VAD ANNARS <3333333333333333333333333333333333333)

Denna låt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta klipp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Rocka på all my peepz out there!!!!!!!!!!! Önskar alla där ute ett fint liv fullt av LYCKA och sån skit (alla utom 4 personer) Nu ska jag somna in DJUPT hoppas jag för jag är helt jättesnurrig av mitt topplack, ojojoj, det känns som att vara på fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar