1.9.11

otázky a odpovědi

1. Fullständigt namn? Annelie Ingrid Camilla Horáková Eriksson
2. Exakt ålder? 18 år + en tid
3. Vart bor du? Tranås
4. Bor tillsammans med? mammi och pappi och Åsa fast snart inte Åsa för hon är vuxen nu tydligen
5. Husdjur? Nej, har haft katter men de bara dör hela tiden (?????? NOT my bad)
6. Färg på ditt hus? Ljusblått med grönt tak, riktigt snyggt.
7. När är du född? 29 maj 1993 på en lördag REDO TILL HELGEN XPPPPppPpPp***
8. Klass? Inga bra typ NÅGONSIN förutom på gymnasiet då jag gick i (dåvarande)))) NS1 på Björkö och nu i ES09 på Holabögsgymnasiet i Trejnoz.
9. Vilket år tar du studenten? 2012, lagom till döden.
10. Något jobb? Nej om inte att sälja (sig själv) kläder på tradera räknas.
11. När ska du sova ikväll? EHHHHHHHHHH typ snart ska till skolan imorgon och göra saker ex. tigga mer femmor av folk till kaffe.
13. Duschat idag? Ja och det var tråkigt som vanligt och onödigt.
14. Kramat någon idag? Ja, min prinsessa Maja såklart, vi kramas varje dag för vi älskar varandra så mycket.
15. Pussat någon idag? Ja, min spegelbild såklart, vi pussas varje dag för vi älskar varandra så mycket.
16. Vad har du ätit? Idag? Mycket. I mitt liv? Ännu mer. Mest kött.
17. Dagens klädsel? Snygg såklart ADÖÖÖHHHH men nu har jag ett SEXY nattlinne på mig.
18. Dagens smink? Over the top och Lady Gaga-liknande. DVS ögonbryn + läppstift + mascara.
19. Dagens sötnos? Alla killar jag stalkar på internet såklart.
20. Dagens roligaste? Ingenting men gårdagens roligaste var när vi kollade på True Talent och jag började prata småländska och leka buskis och då fick kramp i min tå och skrek i typ 5 min. Mitt skrik lät bättre än sången på tv.
21. Har du många vänner? Ja men borde ha mer för jag är ju ascool/rolig/en vinnare, det är bara att jag inte tycker att någon förtjänar att vara min vän för människor är oftast så jävla dumma i huvudet/tråkiga.
22. Hur många har du kysst? Kan inte räkna så långt XPPP
23. Vem kramade du senast? Min mamma kanske eller ett spöke på mitt rum, jag vet inte.
24. Hur många har du haft sex med? Ingen, VIRGIN FOR LIFE!!! Har en cool ring som visar att det är på riktigt ungefär som The Jonas Brothers.
25. Hur många har varit otrogna med dig? Många hoppas jag.
27. Har du exem? Jag vet inte, är bara torr på mina ögonlock och jag vet inte varför. Ska ta reda på det på måndag när jag ska till läkaren!!!!!! Så sköj dä ska bliiiihhhh........
28. Vem pratade du med i telefon senast? Tystnad för det var ingen som svarade.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Therese igår när mitt internet slutade fungera och det står: "natt"

FAVORIT:
31. Film? Allt med Sam Rockwell och filmer som framkallar ångest, allt från draman till romantiska komedier för jag får alltid någon slags ångest av alla filmer!!!!!!!!!
32. Låt? Teeth - Lady Gaga
33. Mat? Saker med kött i och saker utan kött som smakar någonting. HATAR mat som inte smakar någonting. Röd fiskgryta är gott också och lax överlag.
34. Dryck? Coca Cola.
37. Stad? Prag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3
38. Land? Tjeckien eller USA kanske assååååååååååå vet EJ.
39. Ämne i skolan? Tycker typ allt är kul som det skolmongo jag är förutom idrott fast nu är det lite kul med min nya utstyrsel men fortfarande skittråkigt. MEN jag måste få godkänt i det för jag tänker då FAAAAAAN inte gå ut skolan med ett IG, jag är ju för fan en vinnare.
40. År? 1866 för att det klingar så bra i munnen.

Nu ska jag sova och jag känner SÅHÄR!!! Godnatt
(Annan bra låt med bra text som betyder är denna. Godnatt.)


1 kommentar:

  1. åh du tyckte det var roligt att umgås med din familj du är officiellt typ inte tonåring längre även om du har två år kvar och när jag tänker efter så är du ju fortfarande lite det, men åh du håller på att bli vuxen min lilla blomma

    SvaraRadera