13.9.11

fena, prosím, nepleťte se diva

JAHA här har man bara gått runt och funderat på saker och HELT plötsligt händer den där saken som kan komma att förändra allt!!! Vad detta EGENTLIGEN är återstår att se, för både er och mig.
MEN jag kan berätta att denna "LIVSOMVÄNDANDE HÄNDELSE" inte är:
- Att jag har blivit frälst och funnit gud eller/och Jesus i mitt hjärta
- Att jag ska bli mamma
- Att jag har en IRLpojkvän (utöver de på internet då såklart, luv u guyzz)
- Att jag IDAG förlorade oskulden för den är long gone
- Att jag har vunnit på triss eller dyl., inte ens 25 kronor

MEN såklart kommer detta problem att lösas på mitt vis eftersom jag är den som vet bäst här i världen. *DAAH* Det kommer bli bra. *Win some lose some** kanske folk tänker men jag ska ju såklart bara winna some, cuz' dats how I be rollin'.

En grej som har hänt dock är att jag har hittat mina nycklar som jag tappade bort i påskas så det var ju KUL!!!!!! Hittade de i min jacka som jag hade på mig igår när vi var ute i naturen en svängilur.


































Här e söta Åsa!!! *REDO* Såg en rainbow och en kille som tog kort på den så gjorde det med och Åsa också med de snygga skorna och coola korgen.


































Här e ja i ljuset av en gatulampa <33
Planen var att plocka svamp och resultatet blev lite lingon och 3000 kg äpplen!!!!!! Gott.


































Åsa and applebaby.
Vi tog ju TYP bara fallfrukt och jag förstår inte varför någon EGENTLIGEN skulle bli arg om man tog typ 3 äpplen från deras träd!! JAHA JAG VISSTE INTE ATT DU SKULLE ÄTA DE HÄR 500 ÄPPLENA IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÖRLÅT MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag varit i skolan OSV kul NOT!!!
När jag kom hem sov jag och åt. Dessa två bilder som kommer NU är till Maja.


























#1: En bild på min kvällsmat, denna bild är till Maja för att hon alltid tycker att jag äter så konstig mat. Detta är typ ASGOTT att äta: kött och kött och kall köttfärssås och mozarellaost = konstigT?? NEJ!! Gott?? = JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!


































#2: (OBS VRID HUVVE RÅÅ!!) Till MAJA (inte för att du tycker det men för att du hade rätt my sweet princess love you <33) och alla som säger att stickning inte är ett hantverk som ÖKAR bland unga människor eller är POPULÄRT och att det är en utdöende konstform: VARFÖR skriver de då i BÄSTA tidningen COSMOPOLITAN att det är bra och najs och coolt och gött att kanske sticka en liten halsduk eller vante eller mössa nu i höst och vinter??? SMAKA PÅ DEN NI, ERA SKITAR!!!


































I övrigt: en bild jag har ritat till mina vänners UF!!!!!!!!! Så denna kan ni ju köpa på en liten tygkasse i framtiden om ni vill vara en av de HIPPA KIDZEN!!!!!!!!!!! Rocka på för fan!!


































I övrigt övrigt: En bild på mig när jag gör en väldigt naturlig pose och visar fittan för om man gör det så är man COOL och har vänner och är snygg framför allt!!!
Bitch PLEASE**

*Låten som handlar om mig såklart*** Godnatt alla boyyzzz and girlzzzzzseeyeyyyzzz
(och denna DAMN bitch)

2 kommentarer:

  1. MEEEEEEEN palla våra äpplen istället!?!?!? jag orkar inte plocka fler mosade, uppgivna, förlorade äckelfrukter från vår gräsmatta så TA DEM INNAN DE FALLER TILL MARKEN OK?

    äcklig mat btw

    SvaraRadera
  2. MEN JAAAAAAAAAA älskar äpplen!!!!!!!!!!!!!! lönen vi vill ha är äpplen tack så mKT

    SvaraRadera