20.9.11

kurva kunda, přeji si smrt přijde brzy

Överskriften betyder detta: you fucking cunt, I wish your death will come soon, så ni kan ju FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN gissa att detta inlägg inte kommer handla om några jävla regnbågar eller enhörningar och glitter.

Jag har nu igen för CA EN FUCKING MILJONTE GÅNGEN övervägt att lägga ner min blogg ELLER KANSKE BARA DÖ eftersom jag TYDLIGT har fått en jävla stalker/wannabe blog-a-like till 100% som kopierar var enda grej jag någonsin sagt att jag tyckt om eller ogillat. Alla sätt jag har att skriva på hur jag känner, och jag skriver som jag gör eftersom det är så jag FUCKING pratar, har blivit lika klonade i hennes äckliga blogg som fåret Dolly i Skottland (JA vi har nyss läst om Skottland i skolan VEM FAN BRYR SIG JAG BEHÖVDE EN JÄVLA METAFOR SOM DEN HÄR ÄCKLIGA HORAN KAN STJÄLA IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Jag orkar ärligt talat inte mer, och NEJ jag säger inte att jag har "copyright""" på att SkRiVa SåHäR** eller använda tokiga metaforer eller skriva vissa ord STORT eller att jag är den enda i hela jävla världen som gör det men denna gång är det faktiskt jävligt tydligt och jag orkar inte mer. Jag orkar inte att lägga ut min själ och energi på denna blogg (100% sanning) för att mina läsare, ALLTSÅ NI, ska få kanske en rolig stund i era eventuellt övrigt miserabla liv för att sedan nästan till 100% CITERAS rakt av i en annan blogg om exakta saker jag gör/gillar/ogillar/skriver, fast så jävla mycket tråkigare. Och fulare såklart, 'cause let's face it, jag är den enda som är viktig här i världen.
(Detta har även denna person börjat tycka om sig själv GANSKA nyligen)

Jag vet att denna utveckling har skett PGA att jag faktiskt har läst denna blogg ett tag av den enda anledningen att den var tråkig och lam, och jag kan verkligen inte säga att den har förbättrats.
OM du gör detta PGA att du vill bli min vän så kommer det inte hända för du verkar vara en osäker, ensam person som tydligt inte vet vem du själv är.

SÅ jag ska fundera ett tag till på vad som ska hända med min så uppenbart fantastiska och delvis faktiskt iallafall litegranna originella blogg, jag hoppas såklart att DU vet vem DU är när DU läser detta och slutar vara en hora på internet. Tack på förhand. Jag undrar vem FAN du kommer vara utan mig.


































*favorit i repris såklart*
UP YOURS YOU FUCKING CUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCH NEJ jag brukar inte bry mig såhär mycket, men för FAN alla är ju mänskliga.
Tyck gärna att jag är barnslig för det kommer jag faktiskt inte bry mig asmycket om.

2 kommentarer:

  1. NEEEEEEEEJ, lägg inte ner bloggen, mitt liv kommer gå under i sådana fall, den lyser upp mina gråa och trista vardag!!! Du får inte. Copycathoran kan ju ta och brinna upp eller något.

    SvaraRadera
  2. ååååh det bränner i mitt hjärta när du säger såhär fastän det är hon som ska brinna! som den häxa hon är!!!!!! jag ska överväga det, vill ju såklart att folk ska fortsätta ha KUL åt _MITT_ liv!!! kramkram fina du

    SvaraRadera