17.9.11

fen a červené víno

Hejhej bloggylito IDAG ska jag och Åsa och Therese UT PÅ THE WILD TOWN!!!!!!!!! ROCKA!!!!!!!
Innan det ska vi dricka vin och röka cigaretter och vara svåra eller något sånt, SOM VI ÄR SÅ JÄVLA BRA PÅ!!!!!!!!

JAG kommer se ut såhär ikväll:


























Detta är NU alltså under kvällens gång kommer jag se ut såhär fast utan: oskuldsfull-het, fräsch-het, fint hår-het, fint smink-het, nykter-het, het-het.

Jaha jag har väl inget mer att säga förutom att mitt horoskop var jättekonstigt idag, såhär stod det:
"En stilla flirt känns spännande. Allt kan hända när det gäller idrott. Föräldrar bör vara rädda om barn."

1. Väldigt konstiga saker
2. Vem är min stilla flirt?
3. Vad för idrott gäller det för jag idrottar ju inte? Om man inte räknar sporten speed-smoking som jag och Therese försöker få in i OS
4. Är det jag som är barnet och mina föräldrar ska vara rädda om mig ELLER är jag gravid och jag ska ta hand om mitt barn?
5. VEM är pappan till mitt eventuella barn?
6. ÄR det gud??

Ska tänka på dessa frågor ikväll och se vad som händer, förväntar mig inte mycket eftersom vi ska till BIZ fyfan. Tänkte att det kan väl vara KUL att testa och om det suger ligger ju Mayan 2 meter bort.
Jag ser ju lite ut som en vampyr iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar