11.9.11

ty vole, co

Jahapp här har man ju vart JÄVLIGT aktiv den senaste veckan!!!! *NOT*
Har ju gjort saker, ex:
- Vara i skolan
- Ha första PA-träffen och skratta nervöst hela tiden eftersom jag var nervös
- Vara sjuk
- Köpa sötebrööööö med Maja i fredags
- Sova 11h

OSV ni vet hur livet är som tjej *hihi* INGA GRABBSAKER DOCK!!! Är ju oskuld såklart.

Anyways "LOVADE" jag bilder på mig + allt te jag drack när jag var sjuk så här får ni dem + andra saker som kanske är roliga alltså jag ORKAR inte tänka, jag vill bara äta min sparre med körre som står här framför mig och luktar asgott. Gjorde den igår så nu har smakerna riktigt satt sig fyfan vad gott. Har efterrätt också: detta.


































Här är Maja på ICA som ett lövlejon eller något sånt SKÖJ.......................


































Var på fest på Lunnevad och fick 120000000 nya vänner och sov i en fin sovsäck och det var LA sköj.


































Klippte till ett till par shorts och var bäng + sjuk (i huvudet** hihi) (?????????) SKÖJ!!!


































Detta var då min lördagssjukoutfit: stor flanellskjorta från affär i Prag där allt var billigt, urtvättade svarta tights från affär där det finns sköna kläder, smink ingenting. Jag tänkte denna outfit är bra eftersom den funkar som hemmamys men samtidigt om man skulle bli utbjuden på FEST** och inte hinner byta om så gör det inget för i detta ser man bara lite sådär casual fashion-grunge ut och då är man alltid redo för källarklubbar i ex. Göteborg. Ett bra unisex-tips. (VARFÖR är denna bild pixlig??? Svara ärligt ja eller nej, ja nej, ja nej. DU FÅR INGEN POJKVÄN DIN ÄCKLIGA SLAMPA!!!!!! *story of my life med den ramsan*)


































Här är alltså TE som jag drack, det smakar julafton och är gott och man blir lite pigg men ändå varm i magen så man kan sova som ett barn = det bästa som finns efter att äta.


































Drack den här som var TYP full och det var gott OSV, älskar denna juice. TIPS till er som vill köpa present/er till mig.


























Här drack jag te och var sjuk vilket jag illustrerar genom att sträcka ut tungan slappt och se trött ut som liksom JAG ORKAR INTE MER!!! BEFRIA MIG!!!!!!!!


























Detta är samma dag fast jag hade tråkigt så jag satte upp håret + bytte kläder till min skönaste och finaste klänning och drack mer te. SKÖJ osv, här visar jag även igen att jag är sjuk. Genom tunggrejen dahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh grabbar och tjejor......


































Någon dag gick jag ut och köpte mat (GOTT!!!!!!!!!!!!!!) och såg detta kryp på vår dörr, vad är det??? Drömde i natt även att Maja hade två såna i näsan, men det var efter jag hade drömt att jag blev ihop med Åsas pojkvän Davids fiktionella rullstolsBURNE (!!!!! NÖJD MAJA JAG TÄNKER EFTER!!!) lillebror, det var en fin dröm.


































Såhär ser det ut på mitt rum när jag är sjuk. Och när jag inte är sjuk för den delen. Eller så är jag alltid sjuk men jag tänker att jag inte är det för vem fan vill vara sjuk ALLTID liksom herregud jag är väl normal som alla andra................ Japp


































Här är min säng där det också finns disk för en av mina favoritsaker i världen som jag gör typ varje dag är att äta tills jag somnar med besticken i munnen typ. Det är här jag ligger och äter/sover/spelar tiny wings/är rädd för spöken som klappar mitt i natten. En fin oas i vår hemska värld.


































Här hade jag duschat som jag gör ibland och hade ett fint nattlinne på mig, då drack jag kamomillte ur min absolut största kopp som är min mammas. Den är i keramik och rymmer ca 10 liter av någonting. Alltså är volymen på denna kopp 10 kvadratdecimeter om jag lärde mig någonting alls på matten i nian.
PS. tungan här visar på att jag fortfarande var sjuk. DS


























Här drack jag te ur min absoluta favoritkopp som är från indiska med massa bollywoodtjejer på. Samma dag fast senare det var en kul dag NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


































Idag vaknade jag klockan 8 men sov till 10 och drömde den där konstiga drömmen. Sov 11h ungefär det var gött men var lite rädd för saker på natten men det är man väl alltid. Vaknade och matade mig själv och matade babyn, MÄRKTE att Eric Northman hade varit och snaskat på min banan. WOW!!! Om det inte var gay-Edward för då ångrar jag att jag åt denna banan. Är fortfarande lite sjuk men var och fikade med Therese och Maja idag.


































Sen var vi hos Carro och Stina var också där och då lackade vi nailzzz och drack lite vin som riktiga jävla tjejer. Jag lackade mina GLITTRIGA eftersom det är lördag eller nåt sånt dära.
På denna bild visar jag hur G jag är, men det visste väl alla redan.
Här är en låt till alla coola kidzzzzzz rocka på för fan WEST SIDE BITCHESSSSS 4 LIFE!!!

2 kommentarer:

  1. älskar sjuktungan!!! så himla bra sätt att hantera sin sjukdom på..

    SvaraRadera
  2. tack så mycket!!! mm tänker det med att jag ventilerar ut all skit

    SvaraRadera