19.9.11

sportu pro retardované osoby

Idag hade vi idrott och eftersom jag och Maja är mongo och "inte klarar av" den vanliga idrotten pga. lathet fick vi ha MONGOidrott idag!!!!! När de andra hade vanlig orientering i skogen som riktiga människor fick vi gå runt i stan och ta kort på oss själva på ställen och visa för vår lärare. Här kommer dessa bilder!!!

Kände såhär när vi gick!!!!!! Förutom att vi inte är kära i vår idrottslärare då och går för hans skull för det gör vi ju verkligen inte det är för att jag INTE tänker ha ett enda ig på mitt betygspapper när jag går ut!!! Låten visar att: vi gick långt (inte jättelångt och vi gick inte, vi cyklade (turades om att skjutsa alltså))
Tänker även för att göra det roligare för oss alla att jag lägger in en låt som på något sätt har med platsens siffra att göra, fyfan vad roligt.


































#1 Holavedsgymnasiet!!!!!!!! Var aslångt att gå dit, DOG nästan alltså INTE för idrottshuset är 1 meter ifrån.


































#2 vid elverken eller något sånt skit. Vi visar med våra fingrar vilken plats vi är på så smidigt!!! Vi visar även med våra ansikten hur kul vi hade.


































#3 Statoil. Skulle köpt kaffe och bulle för 25 kr om jag hade haft pengar kom jag på nu vad gött det hade varit med lite travelsnaxxxx!!!


































#4 Tågstationen!!!! Här träffade Maja sina naturkunskapsvänner som går samhäll i ettan och pratade om löv jag brydde mig inte jättemycket men det var en kul stund ändå!!!


























#2 IGEN!?!??!! FOOLED YAAA det är bara vi som är trötta på livet och FLUMMAR LOSS**
Fattar EJ att jag inte har godkänt i idrott??? 2 me it makes NO sense???


































#5 Brunnsparken!!!!!! Har inget kul att skriva här men lyssna på låten, kom igen, det blir kul!!!


























#6 bron vid statshuset!!!!!!! Detta var sista stoppet innan vi gick tillbaka till idrotten och visade bilderna för vår lärare och han var stolt hoppas jag!!! Nästa vecka ska vi springa i skogen, kan återkomma med roliga bilder om det också (EVENTUELLT!!!!!!! lovar ingenting)

På torsdag har vi iallafall friidrottsdag och jag tänker vara med på:
- Springa en sträcka dvs ca några hundra meter eftersom jag springer helt ok snabbt och det är inte asjobbigt att bara rusa liksom LOL
- Kulstötning för det är inte alls ansträngande
- Inget mer, eventuellt spjut för det är inte heller jätteansträngande

I övrigt dagens högsta önskan har varit: att gå på Justin Bieber-konsert helt iklädd lila. Det skulle la vara nåt.

2 kommentarer:

  1. synd att cykeln syns på en bild, hoppas han inte tänkte på det................................................

    SvaraRadera
  2. men det var ju inte våran cykel på bilden.......................................... såklart

    SvaraRadera