10.6.11

ahoj

Yoyoyo whats up my bitchezz and hoes?? Allt bra eller? Vad skönt för er om nu så är fallet, för jag är fan fortfarande sjuk!!! Damn you livet. Jag och Maja kollar på Luftens Hjältar och de har så jävla mycket ost och den Oskar (alltså papa mouse) är så jävla glad, jag är glad för hans skull.

In otherrrrrrr newzzzzzzzz har jag inte vart i skolan typ ALLS denna vecka, ba whatever, betygen är ju satta. Idag fick vi fika. Trevligt whatever. Jahaaaaaaaaaaaa okkkkkkkkkkk jag vet inte om jag har nåt mer att skriva, alltså inget speciellt eller spännande händer!! JO Åsa fyllde ju 20 i onsdags, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ochhhheeeeee har lite nya appar som är asjobbiga och ångestframkallande men det skiter jag i, för de är lite roliga. Typ 80% ångest 20% kul. Musikaldörren är färdig. Min internetsladd till min dator är trasig så jag kan inte blogga från den, bloggar från Åsas LAPTOP (OH MY GOD C00L) just NU. Ehh nåt mer, nej jag tror att det räcker så. Maja säger hej och undrar om någon har nåt gammalt garn eller virk/stickmönster hemma så kan de ge dem till henne. Jaha nej men nu räcker det väl då antar jag, hejdå.

1 kommentar: