21.6.11

obrázky jako svině

OKEJ bara för att jag är liksom ON A ROLL eller så idag, är i någon slags eufori över detta fungerande internet, så gör jag det, jag bara SLÅR TILL, jag bara knapprar på, JAG GÖR ETT TILL BLOGGINLÄGG!!!! MED ROLIGA (eller kanske inte asså jag vet ju inte vad ni tycker är roligt, ni kanske tycker att jag är skittråkig) och kanske helt vanliga bilder!!!!!! Här kommer de då. Typ lite bilder av mitt sommarlov so far kanske? Ja så kan vi säga.


































Detta var en gång när jag hade ätit revben (<33333333 kött love) och härmade en tjej med ögonbryn som ser ut ungefär sådär. Fint ju.


































Detta var en gång när vi pratade om att snatta läppstift och kom på den smarta idén att ha det i munnen och ba gå ut. Testade detta och insåg att det förmodligen inte skulle fungera. Det ser även ut som att jag har mustasch men det har jag inte. Eller vem fan vet asså *wishful thinking*


































Jag och Maja på fest, helt vanlig fest.


































Gjorde färdigt den där jävla musikaldörren, och den blev jättefin!!!!! Det tyckte alla i klassen med och jag blev så egoboostad, thank you very much.


































Gjorde ett första försök på att göra en inbakad fläta, det gick ju sådär bra.


































Gjorde istället nåt jag visste att jag var bra på, vilket var att fläta massa små flätor på Maja och låtsas att jag var hennes mamma och hon skulle på disco.


































Japp, det vill hon verkligen.


































Var på klassfest och gick sen ut på krogen och Tove var jättefull.


































Gick typ 2000 mil och jobbade PA med Fanny! Detta är hennes supergulliga hund, typ den enda hunden jag gillar.






















Tog en fin bild och gjorde den lite finare med min bästa vän här i livet, Instagram.


































Var på estethäng i gapet men det var inte askul och så var det kallt med så vi ba jaha, åker väl till Lucas då. Bestämde oss för att köpa korv, bullens såklart. Maja tar två små burkar och ba mm detta kanske räcker... Så säger Lukke the man: MM... eller så tar vi de två små så kan vi köpa en SÅNHÄÄÄR (tar då alltså en såndär TUNNA med korv) till Annelie!!!! Det var kul och så åkte vi hem till Lucas och åt massa korv och bullar och kollade på en ASKONSTIG film. Kan tipsa om den mer när jag vet vad den heter.

Nu får ni två kul och bra låtar och sen får det räcka hejdå.
Denna och denna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar