7.6.11

nemocné jako svině

Jaha jaha jaha det här var ju jävligt kul, att vara sjuk alltså. Maja har smittat mig med någon äcklig jävla SKIT (men jag be lovin henne ändå) så jag har ont i hela kroppen och ba hostar och är ÄCKLIG!!! Låter som en dansk rökartant när jag pratar, shyyyyt alltså. Imorgon fyller Åsa 20 och hennes present är liksom DONE men KUL att vara SJUK imorgon då när vi ska fira på nåt sätt, usch fyfan säger jag bara. Och så laddade jag ner en jättejobbig fast lite kul app som Klara tipsade mig om som heter Wriggle, och den är SÅ svår??? Och jag kommer aldrig vidare i Tiny Wings heller.

Ska eventuellt sova nu och ba önska mig själv döden samtidigt som jag äter upp en halv form lasagne. Fast jag har ont i magen. Ioförsig har det aldrig stoppat mig. Hejdå alla vänner detta kanske blir mitt sista blogginlägg eftersom jag förmodligen dör av denna KUKförkylning. Ska bara kolla på den bästa scenen ur Reservoir Dogs först. Fan var bra. Hejdå























Här är en lite CRAZY bild kan man kanske tycka på lilla jag. Tagen i Prag i somras. Denna bild visar ungefär hur jag känner mig, även om jag inte var sjuk just här men assåååå whatever. Fräsch iallafall. Eventuellt.

UPPDATERING 22.19: Jag har mer ont i magen nu???????? Asså vad vill du KROPPEN jag vill ju äta lasagne!!!!! Den är ju skitgod, vad fan. Jag ORKAR inte vara SJUK fuck hejdå...........

UPPDATERING 22.21: Reservoir Dogs är ju SÅ bra kanske ska kolla färdigt på den???????? Vem fan vet vart sjukdomen tar mig AlLt BaRa SnUrRaR!!!! Och nej OM någon i min klass läser detta jag ska INTE komma till skolan imorgon och smitta er, chilla fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar