17.6.11

muž

Tja internet, jag har sommarlov och fortfarande inget internet på mitt rum. Jag känner just nu ett starkt obehag av att blogga nere i vardagsrummet, det känns som att jag liksom bryter en rutin, JOBBIGT!!!! Fast jag multitaskar ju iallafall som jag brukar liksom, kollar på film samtidigt som jag bloggish. Filmen är: Matrix. Guuuuuuuuuuuuuuuu va längesen det var man såg den va grabbar och tjejer. Agent Smith är så cool ba slåss och sånt och alla ba har snabba glasögon!!!

JAHA ja sommarlov fan vad KUL. Har ju fått mina betyg nu iallafall och jag är väldigt nöjd med dem måste jag säga, fast jag fick inte veta om jag höjt mig från inget omdöme till IG i idrott!!! Känns jobbigt men det vägdes upp av ett fint litet G i Matte B. Tack Ola, du har räddat min framtid. Eller asså jag med då lite, och Martin som hjälpte mig plugga. Har ändå varit lite produktiv SO FAR detta lov!!! I tisdags GICK jag med Fanny till fröafall (för er som inte bor i Tranås är det så jävla långt dit så jag dör av utmattning och ångest av bara tanken på det) och jobbade lite PA. Mailade folk vi vill ska vara med och har fått svar och sånt kul, mailade Barndiabetesfonden och fick svar dirr, det var roligt och nu känns det som att vi är påväg nånstans iallafall. Skrev loggbok och (förhoppningsvis) började i tid, som ALLA utgångna treor sa att man ska.

Jag har nog egentligen inget mer att säga, liksom HÄNGER inte så mycket på internet just nu eftersom JAAAA ni vet för jag har sagt. Åker iallafall till Prag snart och det är ju KUL. Imorgon ska jag till Babar första gången in my life och ba rocka loss där eller nåt (???????????) med mina BITCHEZZ, det ska bli spännande och jag fucking HOPPAS att det är värt 100 kronor. Kanske tar lite bilder kanske inte, kanske bloggar om det imorgon! Jag ska nog göra det imorgon, blogga om hela min dag. SÅ nu har jag ett MÅL och en UTMANING. Asså på LÖRDAG kommer ju då detta fantastisch inlägg. Hejdå mina bitchezz and hoes, ni betyder.

(här skulle det kunna vara en asrolig bild men det finns tyvärr ingen på hela internet som jag tycker passar hejdå)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar