5.6.11

tento týden

Jaha jaha jaha ja, nu har jag inte bloggat på alltså sen i tisdags och då kanske ni vill veta lite vad jag har gjort under min första vecka som 18 åring!!!!!!!!!!!!! Här kommer lite skit då mina vänner, jävligt ointressant förmodligen.


































Veckan började TYP ELLER EGENTLIGEN INTE med en asvärd skoldag som var 40 minuter ovärd engelskalektion. Då skulle vi lösa korsord och det var ju skittråkigt tyckte jag och Maja så vi skrev ner ord på engelska som beskriver våran vänskap. På vår allra bästa engelska.



































Seeeeeeeeeeeen var vi på kändis"fest" i sommen med alla teatrare. Maja var Rebecca Black och Alexander var Justin Bieber. Jag var Barbie "Party-edition" och vann bästa utklädnad, såklart, för jag är en vinnare.


































MMMMMMM var och åt i Kalvefall med ca 100000 slovaker och min mamma och pappa. Klappade en häst lite och kom över min rädsla för hästar lite mer. Mamma bad även mig ta med min gitarr dit för några av dem ville tydligen spela lite gitarr, och det var typ ALLA. De spelade typ namnlåtar som den här: "Maja är här, och Tove är här, åh vad roligt att Annelie är här!!!!!!" fast på slovakiska. Jag köpte även min första starköl på resturang i Svea Rike.


































Fikade med Therese, Carcus, Martin och Oliver. Sen festade jag och Therese lite granna. Blev bjudna på efterfest på en ASFET YACHT I HAMNEN av några från Mjölby. Först tänkte vi FAN VAD KUL!!!! EXCITING!!! ADVENTURE!! Fast sen efteråt när vi inte följde med dem så tänkte vi att ingen hör en skrika i Tranås hamn.


























Dagen efter åt vi frukost i gapet som bestod av typ bara olika sorters vätska. Det var även massa grabbar som solade och karnevalfolk som lät så jävla mycket, vi bad dem dra åt helvete.

Sen på kvällen förfestade vi lite hos Carcus med folköl och sen DROG VI TILL STATT SÅ JÄVLA COOLT JU!!! DANCE TIME!!!!! För att det var gratis. Helt ok kul, hade nog varit besviken om jag hade betalat 120 kr för det.


































Idag sov jag aslänge och så var jag, Maja och Tove ute lite, köpte lite läsk, lite chips, lite gött. Snaskade och snackade, whatever liksom. Maja var sjuk och hostade på mig och det var lite äckligt. Men jag är festlig ändå som ni ser på bilden här. Sköj.


























Lånade även lite böcker eller Therese lånade dem åt mig för att jag har en skuld hehe och hon kan låna med PINKOOD SÅ COOOLT!!!! Så nu har jag nåt att göra när jag är i Prag själv i typ 2 veckor.


































Har även funderat mycket på saker denna vecka och haft mitt favvolipztikk på mig hela tiden. Vad jag har funderat på minns jag fan inte, det var nog inte så jävla djupa (LJUPA HERREGUD KOM PÅ DET NU HAHA kul en tjej i min klass stavade det så en gång) saker liksom. EEEEEEEHHHH vad mer????? Typ ingenting. Har haft en bra vecka och sånt, träffat massa folk!!!!!!! Fått massa komplimanger!!!!!! Kul!!!!!!!!!!!!!! Egoboost!!!!!!!!!!!! Hejdå grappar, nu ska jag kolla på 30 rock och kanske beställa mig en liten kebabtallrik, vem fan vet.

2 kommentarer:

  1. Värt att jag skulle hålla i den lila pennan för att följa nåt slags tema..........................man ser ju inte ens att den är lila

    SvaraRadera
  2. alla blev ägda på många sätt den dagen, förutom jag då som vann som en vinnare

    SvaraRadera