25.6.11

zajímalo by mě

Detta är jag just nu som sitter och undrar över lite grejer:


































Vad undrar jag över då? JO dessa saker: (kör punktform kanske man gör sådär på natten)
- Varför jag har asont i min vänstra skuldra typ och ba har svårt att andas
- Varför det ska ta 17 timmar att ladda ner 6 avsnitt av Project Runway
- Varför saker kostar pengar
- Varför min "SOVDRESS" ser ut som nåt för barn: lila och vitrandigt linne med chockrosa shorts "okej"
- Varför jag läser så långsamt
- Varför jag aldrig kommer vidare i Tiny Wings, alltså PLZ bitchezz hjälp mig jag ORKAR snart inte mer
- Varför jag inte har fler vänner, jag är väl rolig?
- Varför jag hatar så mycket människor (kan vara svaret på ovanstående fråga)
- Varför jag lyssnar på min sadnezzlista på spottan, det är inte ens asbra låtar i den och jag är inte ledsen eller vad
- Varför jag har tråkigt 60 % av tiden jag är vaken
- Varför jag alltid sover 3 timmar mer när jag vaknat
- Varför detta blev ett ganska TRÅKIGT inlägg shit ska kanske sluta

Ja jag lägger ner nu, säger stopp, slutar, japp hejdå ska väl kolla på en film eller nåt för mitt internet är ju så JÄVLA långsamt. Är jag sur???????? Asså ne jag kanske verkar lite BITTER men det känns inte som att jag är det, bara lite ensam kanske, men vem fan är inte det liksom, här får ni en tokig bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar