24.6.11

strach z malé ryby

AAAAAAAH shit alla män och kvinnor, idag hände en grej som kanske inte är så sjuk egentligen men FUCK vad jag blev rädd! Vaknade och ba började dirr med att skala ett kilo räkor till salladen jag ska göra tills ikväll. Står där och skalar i min ensamhet i köket, det jag hör är hur pappa läser skitfort, alltså det är typ helt tyst. Räka efter räka skalas, och jag ska ta en till. DÅ ser jag en så JÄVLA äcklig grej! En lång grå stel grej som INTE är en räka. Jag skriker till och ba krampar ihop hela kroppen och skrattar asmycket (jag gör det ibland när jag är rädd och äcklad, inget konstigt med det), hoppar runt som ett jävla mongo i köket och skriker FYFAN FYFAN VAD FAN ÄR DET DÄR FÖR JÄVLA SKIT I MINA RÄKOR??!???!??! Pappa ba chilla fan och tar upp den där skitäckliga grejen, som var en fisk. Jag blev asrädd för en fisk. MEN till mitt försvar såg den inte ut som en vanlig liten gullig fisk utan den såg ut som en miniatyr av en monsterfisk.


























Detta är då alltså ca 10 cm pure evil och äckel. Pappa döpte den till George. "okej"
















































Detta är en bild från google, på en stor monsterfisk. Likheten är ju slående, så ni kan ju förstå att jag var rädd. I rest my case.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar