20.6.11

KONEČNĚ!!!!!!!!!!

ASSÅ FUCKING ÄNTLIGEN OCH FUCKING TOTAL LYCKA!!!!!!!! Idag var pappas vän här och fixade mitt internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu kan jag blogga ba hela tiden, ni känner nog samma lycka som jag. TYDLIGEN var det inte sladden det var fel på utan mitt nätverkskort hade gått sönder när det åskade. Så sköj. Det small till och luktade bränt då, jag tänkte ojoj ett spöke kanske? Men det var min dator. MAKES SENSE kom jag på sen hehe. Pappa ringde mig förut och skulle ha lösenordet till min dator, så sa jag det OCH TYDLIGEN så är det ett jättekonstigt lösenord. Asså jag skulle ju kunna skriva det här för liksom egentligen har jag ju inget att dölja på min dator (förutom lite fula bilder kanske och en och annan "novell" och "berättelse" jag skrev när jag var 10 år), men jag ORKAR inte eventuellt byta för det är så bra. Iallafall sa jag det till honom och han skrattade asmycket och jag kände mig konstig. Sen ba ringer han igen och säger "Hej hehehe vad var ditt lösenord? Nåt med nån flagga va?". Jag hör då hur pappas kompis ba skrattar och pappa fnissar även till, jag blev lite ledsen fast ändå INTE!!! Det var en kul grej som hände idag, till exempel.

Övriga kul saker idag: (tänker att jag skriver i punktform, så det kanske ser lite seriöst ut eller vad fan vet jag)
- Har dansat och gjort färdigt den första dansen till PAt. Sköj, den blev nog rätt bra tror jag, eller asså allt jag gör är ju bra. (OBS var nära på att skriva DAAAAH, som man sa i typ femman, men insåg att jag var för cool för det)
- Har duschat och känt mig fräsch litegranna och haft på mig en klänning jag haft i typ 2 år men aldrig använt, spännande.
- Har ätit god mat, alltså lax med tillbehör såsom gräddfil.
- Har varit med Therese och läst bloggar och skvallrat om grejer och stalkat folk på internet lite, det var JÄTTEKUL, det är typ mina favoritsaker att göra. Efter att chilla och försöka att alltid ha bra hållning.
- Har kollat på Cake Boss, det var kul. Jag blev sugen på tårta och ja typ det.

En lite TRÅKIG sak som hänt är att jag har fått skoskav av mina nya skor, men liksom WHATEVER de är så fina så det gör inget. Måste ju gå in dem förr eller senare. Och de är så jävla fina, fuckkkk.
ÄVEN en tråkig sak är att my best friend 4 ever, alltså Maja, har fått någon slags magsjuka!!! Och är sjuk!!! Och kan alltså inte hänga med mig och prata om problem och sånt där man gör med sina bästa vänner, fyfan. So saaaaad, hoppas hon blir bättre tills i helgen!!! Då ska vi ha sköj och fira midsommar hos Therese. Första gången jag firar midsommar! Jag räknar med: kul, kanske lite öl eller nåt sånt gött, ATT FÅ RIDA (om jag vågar kanske bara klappa häst), att då när vi är med hästen ha skira klänningar på oss och vara på en äng och ta "romantiska" bilder, sill.


































Detta är jag när jag är aslycklig dvs just nu. 
NU ska jag ladda ner så JÄVLA MYCKET SKÖJ typ 30 rock och andra säsongen av Bored to Death och ba asmycket för att jag äntligen kan <3<3<3<3 KANSKE till och med ladda ner SIMS eller nåt sånt!!!!!!!! Fyfan vad kul. OCH LÄSA BLOGGAR <3<3<3<3 Kanske bloggar igen senare bara för att jag kan. Och för att jag har lite roliga (ja/nej?) bilder att lägga upp kanske.

2 kommentarer:

  1. JAAA LÄGG UPP BILDER!!!! vi ska rida såklart DAHHHH

    SvaraRadera
  2. JAAAA asså typ nu, ska bara sjunga Lady Gaga jättehögt ett tag och läsa mer bloggar <3

    SvaraRadera