19.6.11

co se děje v kapuci

Hej hej livet whats UUUUUP, jag sitter här nu och ba vill så mycket dricka en liter juice. Kollar även på mitt favoritprogram på Disney Channel, The Suite Life ON DECK!!! (alltså det ljuva havslivet) De är på nån grej med massa svenskar överallt och de bryter på tyska SOM ALLTID I AMERIKANSK FILM, jag blir så besviken. Detta program sjönk lite i mina ögon (PUN INTENDED KANSKE???) fast samtidigt inte för det är så jävla bra. Nu sa en kille ba THIS IS BIGGER THAN ABBA!!!! Alla andra ba ??????

Iallafall så har jag ju lovat att blogga lite om min fredag men det får bli om imorgon med kanske lite?? Fast ändå inte eller jag vet inte.
 
Var i Åsas nya ateljé och låtsades att det var 1977, tack Instagram du betyder.

Förfestade lite hos Thereses kusin där det spökade, jag var lite rädd!!! Lampan ba ramlade och vi ba whaaaaat. Sen sprang vi till Babar för att komma in innan 22, för då var det halva priset!!!!!! SÅ WIN!!! Hehe japp.

My bitchezz. Åsa färgade håret i fredags också, fint, dark princess.



Me n' my gurlfriend!!!! Jaaaaaaa ALLA tycker väl att det är jättesköj att ta massa bilder på toaletten eller?

Therese och Caroline har ni här, hejhej säger de kanske. Såååå under kvällens gång drack vi lite öl, pratade med varandra och annat folk, DANSADE!!!! Det var kul, förutom tre superdouchekillar som stötte SÖNDER och inte lämnade oss ifred. De var sådär ganska mycket biffiga, med halvpösiga halvslitna halvljusa jeans och nån cool typ Ed Hardy-tischa och kanske en kedja runt halsen. Vi ba awwww heeeeelll naaaahhhh och dansade iväg TRODDE VI, men de var där hela tiden. Fuck jobbigt ba hallå.

Träffade Sandra! Vi jämförde hennes och Åsas hår, det såg ut som Berny Pålssons, alltså bytiful. 
Sen dansade vi mer, även då ofrivilligt med douchebiffarna, tills vi i vanlig ordning gick och HÄNGDE UTANFÖR CITYGRILLEN!!!!!!! Jag tror aldrig jag har sagt: "Heeeeej, är det braaaaa?" så många gånger under en kväll, herre. Träffade en afrikansk kille och upptäckte hur ASDÅLIG jag är på att prata engelska när jag är full, jag borde fan inte göra det mer. SKAMMEN ÄR SÅ STOR!!! Sen drog jag med mig Adam hem och sov.
Såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå det var kul på BEJBAR, värt eftersom vi bara betalade halva priset. Och Kite var hemliga DJ's, inte ASoväntat liksom men det var bra musik.


Igår förfestade jag, Maja, Therese och Carro hos Thereses kusin igen. Vi lyssnade på Lasse Lindh och sjöng jättehögt och ba hatade livet ett tag!!! Som man gör liksom. Sen drog jag och Therese fram alla läppstift och hade läppstiftsfest lite, asså typ 1 minut. Sen gick vi till Mayan och ba det var kul OSV, nu orkar jag inte blogga mer för jag vill kolla mer på Disney Channel!!!!!!!! Hejdå hoppas ni är nöjda med min insats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar