17.6.11

noc hrůzy

Det började med en smäll. Sen en till och en till, och ungefär 4000 till. Jag vaknade och undrade vad som hände, det var mitt i natten. Klockan var ungefär fyra och jag trodde att min dator typ hade börjat brinna eller blivit besatt av en demon eller något sånt. Det tog mig faktiskt ett tag innan jag fattade att så var då ICKE fallet utan det var någon som stod utanför mitt fönster på baksidan och kastade stenar. Jag kikade lite granna men såg ingenting, hörde bara smäll efter smäll. Ångesten och rädslan byggdes upp, vem var det där ute? Jag ville ta mig en kik såklart men jag var (tyvärr eller inte) naken eftersom det är så jag sover just nu, in my birthday suit. Så jag tog snabbt på mig ett linne för att dra upp gardinen och kika, då hörde jag ljud. Det lät då som en person av det manliga könet som mumlade lite granna. Ojojoj tänkte jag EN NATTENS PRINS? EN DARK KNIGHT? COMING FOR ME? Då blev jag lite mer rädd och sen blev det helt tyst. Det gick så fort, hela händelsen gick så fort. Sen la jag mig i sängen igen och skulle sova, tog då självklart av mig kläderna igen lol, när ytterligare några stenar studsade mot rutan. Sen total tystnad. Dock inte i min hjärna.

Så jag har bara EN fråga, eller mer en efterlysning: VEM VARE SOM FUCKING KASTA STEN PÅ MITT FÖNSTER I NATT????????????????????? Träd fram och säg vad du ville, no shame, jag ska inte döda dig. Eller asså det beror ju på vem du är. Hehe....

Nu ska jag äta lunchbuffé, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar