16.4.11

dobrodružství

Jaha, här sitter jag i en glittrig klänning hemkommen från Norrköping och imorgon ska jag till Dalarna. VÄRLDSKVINNAN KAN NI KALLA MIG!!!! Travelin' girl. Hehehehe jaaaa hände nåt kul i Norrköping? Ja faktiskt, lite mer än vi trodde! Vi kom till vårat hotell och satt i lobbyn och chillade en stund innan vi skulle till MoKSskiten. Vad händer, jo för fan, coolt (LOL) som fan, kommer en kille in på hotellet. Jag tat mig en kik, tänker jaha ännu fler indierockkidzz som rockar med MoKS. Tar mig en lite större kik, SER att det är Daniel Adams-Ray med man och kvinna (jag antog groupie??? ok ville vara henne). Kikar igen bort mot Maja och Tove, ger tysta signaler som betyder TITTA DÅ FÖR FAN EN KÄNDIS LOL, de uppfattar dem inte. Snart nog vände de sig om iallafall och Maja tänkte omggggggggg i en min som inte visade denna tanke. Tove däremot, sitter såhär :O och stirrar på honom, jag fnissar lite hehe säger MEN TOVE XPPP. Han hörde inte, inte Tove heller. Ja det var väl det mest spännande som hände hehe.... Smsade alla våra vänner om detta och vi såg honom aldrig mer. Det var synd, fick ingen ny fbproffe. Var på MoKSgrejen på kvällen och snyltade mat. I matkön såg vi en kille med hot ben till överkropp-ratio.


























Notice the obvious hehe.. Det togs två bilder på denna resa, den här och:


































Tove i turban. Det var rätt tråkigt att inte vara 18 för det fanns en bar där. Gött tyckte alla andra, tråkigt tyckte vi, så vi gick hem och sov vid typ 10. Somnade dock inte då för det var fest i rum 407, vi bodde i 405. Ville gå dit men var rätt äcklig och nykter.

2 kommentarer:

  1. men daniel var ju faktiskt i korridoren på natten sa tove... sååååååå

    SvaraRadera