20.4.11

vlastnictví

Blev ägd nyss. Skulle ta mig ett nattsnaxxxxx i sängen tänkte jag, mysa litte kolla litte på nån serie och sånt dära man gör när man är ensam och har lov. Mitt nattsnax var en avokado med örtsalt, en morot och en burk makrill i tomatsås. Ja man kan ju tänka sig att man brukar snaxa på godis eller chips men jag brukar snaxa på mat oftast, cuz dats how I be rollin'. Gärna kött, men vi hade inget förutom en fet lammstek som vi ska grilla imorgon. Ska äta som en barbar. Iallafall, så satt jag ner och chillade med tallriken framför mig. Tar upp makrillburken och ska äta, RÅKAR luta den lite för mycket och tänker inte på att det är asmycket tomatsås i hehe så hej hopp sa det så såg jag ut som Sookie efter en natt med Bill.


































Det kom massor på mitt lakan, skulle lika gärna kunna varit en 12 årig flicka som blivit kvinna där om ni frågar mig. Fick byta lakan DIRR, jobbigt men whateverrrrr. VILL JU INTE LUKTA FISK OCH VARA OFRÄSCH I DAGENS SAMHÄLLE!!!!!!!!!!!!!!!!


































Jag när jag äter en morot med min nylagade framtand. Jag lagade den idag och om den innan kändes som en tunn lite vass tand känns den nu som en tjock plastig tand. Jag kom inte på nåt kul att skriva. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar