15.4.11

ovesná kaše

Jag har fått dille på havregrynsgröt, det är så jävla gött. Med aprikossylt eller banan eller ingenting till. Har ätit det typ varje dag denna vecka asså, srsly, ska gå och göra mig en skål till typ nu. Igår kom Maja hit och chillade och så sa hon, mennehhhh ska vi gå och göra gröt? Jag svarade, mm jag har redan gjort gröt idag men vi kan äta det igen om du vill!!! Vi skrattade ett tag och sen åt vi inte gröt för vi skämdes nog lite över hur mycket vi älskar gröt. Igår och idag var jag förövrigt hemma från skolan och åt gröt typ. Det enda jag gjorde. Råkade ta sönder våran symaskin idag också, hehe, Åsa kommer inte bli glad. Nålen gick av och pressarfoten lossnade?? Like wtf, har aldrig hänt innan!!!
Så jobbigt............................................................................


























Jag på 90talet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar