18.4.11

nudný život

Jag och Åsa följde inte med till Dalarna after all, så igår och idag har jag chillat och kollat på film och ätit massor. Och lekt med min nya app, CamWow. Som PhotoBooth, så KUL!!!



























CRAZY SPEGELEFFEKT FINNS!!!!!!!!!!! CRAZYYYY!!!!!!!!!!!!!!!



































































 KOLLA VA GULLI MAN KAN BLIIII!!!!!!!!!!!! FAST CRAZY OCKSÅ OCH CUTE!!!!!!!!!!!!!!!


































WOOOOOOW CRAZY LONG HAAAAIIIRRR???? WHATS UP


































WOOOOOW PINK DREAM PRINCESS???????? CRAZYYYYYYYYY WOW


























Jag har inget liv.
Idag kollade jag på The Fighter och Scott Pilgrim, väldigt bra filmerrrrrrrrrrrrrr vad ska jag säga liksom?? Orkar inte skriva en recension om ni tror det. Igår gick jag och la mig ca klockan 11. Vid 5 vaknade jag av påsar som ramlade ner från en hylla på mitt rum så jag låg och var rädd för spöken i nån timme, sen blev det så ljust så jag kunde somna om i säkerhet kände jag. Sov till typ 9????? Och gick upp då???? Så tidigt för ett lov, hallåååå. Vi har vårstädat idag också, jag och min familj, alltså jag, Åsa och pappa. Men gud, nu lät det ju som att jag inte har någon mamma, det har jag! Hon är bara utomlands med jobbet. Vi åkte till tippen och slängde massa skit, jag var iklädd min finaste spetsklänning. Eller nej inte min finaste, för det är den svarta, men min näst finaste då. Alla andra på tippen hade mysbyxor/jobbarbyxor och handskar, kändes rätt bara att chilla runt i spetsklänningen.

Sen gick jag och Åsa ut en sväng på second hand runda, köpte en liten t-shirt. Sen åt vi pizza och det var gött och sen köpte vi folköl (COOLT LOL PÅ EN MÅNDAG ALCOHOLICZZZZ) och gick till Licen. Inget mer spännande händer i mitt liv förutom att nya Gossip Girl kommer imorgon!!!!!!!!! OH MY GOD säger jag bara, har väntat såååååååå längeeeeeeeeeeeeeeee.


























Snaskin' on some pizza. And rockin' also. In the fucking sun.



































Nu ska jag och Åsa ha sistersleepover på mitt rum. Lyllos henne att få sova med kaminen.

2 kommentarer:

  1. åh fina håret på bilden jöööö, vill också ha sånt knasigt lång hår typ som är flera kilometer. AHH

    SvaraRadera
  2. haha camWOW serru bäst i hela världen och vad gulliga ni systrar är!! vill leka mer med er!

    SvaraRadera