11.4.11

prádelna

Hej hopp bloggelito. Jaaaaaaaha här ska jag väl skriva nåt intressant. Kan väl berätta då att jag var i kyrkan i helgen, like omg. Vad FAN gjorde jag där? Jag var på en kristen (NO SHIT HEHEHHE) musikal som hette Gloria med Maja, Lucas och Adam. Det kan ha varit det läskigaste jag varit med om. T.o.m läskigare än Paranormal Activity, som jag kollade på i helgen. Det kändes verkligen som en sekt när kören kom in till en låt som var TYP denna. Det var nog den längsta jävla kör jag någonsin sett, de tog aldrig slut. Fick veta idag att de är 50 pers i kören men det kändes fan som 6 miljoner. Inte bara kören var fruktansvärt många utan även publiken. På vår bänk satt det en kille längst ut som VERKLIGEN tyckte att det var jättebra. Han satt och diggade som en jävel (eller ja en ängel kanske vem fan vet herregud) och stampade i takt till hjärntvättsljuden. Jag var rädd. Det höll på i en timme och en kvart. Han som presenterade det sa att det skulle hålla på i ungefär fem kvart, vem FAN säger fem kvart????????? Nu har jag verkligen varit i kyrkan nog för i år. Eller för en hel livstid. Förutom allt läskigt hände en rolig sak och det var när en lärare på min skola (90% av alla som var med är lärare, like damn) skrek HORA på norska till äktenskapsförbryterskan.

I övrigt har jag bara chillat med Adam hela helgen och kollat på Barda (SÅ BRA!!!!!) och inte pluggat ett SKIT. Var rätt full i fredags också. Det var najs, hängde med gött folk och blev bjuden på en shot på Mayan. Idag tänkte jag att jag skulle plugga men neeeeeeeeeeeee chillade med Maja istället och nu har jag städat och hängt tvätt och lagt i ny tvätt och tränat en skvätt också. Vad har hänt med mig??+???
Idag var även jag och Fanny nere på en shoppingrunda i skolans klädförråd hehe, ALL IS FREEEEEE. Snodde med mig en väska och nån kjol och nån annan skit. Så nu ska jag tvätta det för de luktar så jävla mycket skit och damm och äckel, lol. Detta kan vara det tråkigaste inlägget EVVAAAHHHH, får återkomma när nåt roligt har hänt i mitt liv.


























Jag och Licen i fredags, fulla och fräscha.


































Jag, full i fredags i mitt nyköpta linne och nyklippta hår. Ser rätt sne ut, det kanske jag är.


































Mina fötter idag som hade på sig lackskorna för första gången i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar