4.4.11

vlasy

Idag klippte jag håret en skvätt. Det kändes gött och sånt där eller liksom vad ska man skriva.

Före:



































Efter:



































Inte liksom MASSIVE skillnad men det känns fräschare och alla vet ju att man ska känna sig fräsch i dagens samhälle. Hade även på mig min glittrigaste tröja idag när vi gick och köpte jordnötssås och nudlar och åt ute som förra våren. Det var en ny tjej som jobbade på Ban Thai idag och hon tyckte att det var SÅ jävla konstigt att vi köpte det vi gjorde, för hon vet inte än att folk gör det. Att vi gör det, snåltjejerna kallas vi säkert av de som jobbar där. Även får ju ingen tro att jag på något sätt blev missnöjd med hårklipperiet bara för att jag ser lite sur ut och pekar fuck you. För jag är jättenöjd. Tack Åsa!


























Åsa och Maja på bryggan.

2 kommentarer: