13.4.11

šaty

Fick min klänning idag, najs.


























Kom hem och satte på mig den direkt och dansade runt till jazzmusik. Tog även dessa bilder hehe.................... Kände mig jävligt astöntig. Idag var det jätteäckligt väder och vi hade världens mest ovärda lektioner damnnnnn. Har även städat lite på mitt rum och tvättat alla kläder som låg på golvet, dvs 50% av min garderob. Så nu är klädmattan borta än en gång, för se hur lång tid det tar innan den är tillbaka. Det kommer nog ta ca en dag. Eller en minut. Vem fan vet.

Jag önskar verkligen att jag hade nåt roligt och spännande att blogga om men det har jag inte!!!! Bara sånt här ytligt *söker bekräftelse för att fylla min stjärntank*. På fredag ska jag, Maja och Tove åka till Norrköping på en grej med studiefrämjandet. Kanske händer nåt kul då jag kan blogga om, det lär ju finnas jättemycket mongon där.

1 kommentar: