6.4.11

kohout

Nu är jag så jävla trött som fan alltså bra mening.......... Har repat klassiker i cirkus 12 timmar. Jag och Maja "STAL" skolmat till våra matlådor idag på lunchen för att vi inte orkade laga och ta med egen mat hehe, men hallå eller vi betalar ju fakken 700 kr/termin för nästan ingen näring, så vi borde ju få ta liksom. En annan bra sak som hände var att jag och Maja skulle köpa kaffe i skolkaféet och då samtidigt betala Majas skuld på 6 kr. Ja, de bryr sig asmycket om 6 kr. Då tog iallafall kafétanten bara betalt för Majas skuld, så vi fick en kaffe 4 free. Eller för en krona. Whatever, det var gött iallafall. Köpte en svettmacka också, gott.

När jag kom hem duschade jag och såg ut som en blöt hora när mitt smink rann och rann som svarta tårar. Nu ska jag smörja in mig med nån godluktande lotion. Och ta bort mitt nagellack. Och kanske känna mig LITE fin och fräsch i en sekund innan jag ska in i mina svettiga skitluktande klassikerkostymer. Är verkligen taggad på föreställning för Tranås 9or imorgon, de kan fan dra åt helvete. Jag har aldrig varit med om sämre publik. På salongerna satt de och SKÄMDES (like omg why) och tittade ner i borden/sov. Det gjorde ingenting då att jag glömde repliker och tappade min mygga för de förtjänar fan inte bättre än så, jävla fittor. Annat som kan dra åt helvete är vissa ettor i klassikern som är så jävla dåliga, like plzzz, lär er någonting. Lyssna. Ta in. Gör om och gör FUCKING RÄTT! Sluta inte spela när ni är på scenen bara för att ni inte har en replik. Skratta inte åt en motspelare som säger en replik när ni är på scenen, om det inte är FUCKing meningen att du ska skratta för då fattar ni ju tydligen inte att ni ska det. Säg replikerna på rätt jävla tillfälle och ha lite inlevelse, PLZZZZZZZZ. Flytta inte på rekvisita och stör inte mig när jag är asstressad och ni vet det. Och var inte up in my face med massa skitsaker, ni vet att jag inte bryr mig och att jag hatar er.
Hejdå


































En ascool symbolisk bild jag hittade på google som jag ger till Tranås stads niondeklassare och en del av ettorna. Varsågoda.

PS. Det finns såklart ettor som är duktiga och som jag gillar på riktigt, ni behöver inte köra upp nåt i röven. Fast alla nior hatar jag. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar