8.4.11

je pátek, pátek

Lyssnar på detta album *minnz tbxx* just nu när Maja står i duschen. Ikväll ska vi göra nåt skoj hoppas jag, vi har ju någon slags liten plan eller inte men whatever, det blir nog bra. Maja ska iallafall bjuda mig på två shottar vodka (love) för att jag rev upp min skjorta i slutscenen på klassikern idag. Ja hehe, hur har det gått med det dära kanske ni undrar, och det har gått bra. Förutom ettorna då men vad gör man liksom.
En bra sak som hände iallafall var när vi städade idag så stal jag ett halsband och två fina blusar från klädförrådet! Det är lite synd bara att de luktar asmycket skit, annars skulle jag ha på mig nån av dem idag. Mens mens, jag köpte iallafall ett fint linne på Rödan idag som jag har på mig. Är fin men ändå chill LIKZZZZ.

I övrigt sitter jag och letar long lost loves på facebook, eller bara en long lost love. En kille som jag träffade och hånglade lite med på Popadelica -07. I MISS YOU <3 Ne skoja. Kul grej, jag fick aldrig veta vad han hette då på Popadelica, vi kallade bara honom för killen med hjärtana. För han hade ASCOOLA (lol vi tyckte det, InDiEbRuDar som vi var, jag och Maja alltså) små klistermärken med <3 på i den där coola fonten som ser lite gammal dator typ ut hehe asså denna. Jag fick veta att han heter Pierre på sommaren samma år sen när min sytster var på P&L och RÅKADE springa in i honom och ta en bild som jag inte hittar nu. So sad, minns att han var rätt snygg och bra på att hångla. En jobbig grej var bara att jag precis hade tagit ut mitt löshår TYP samma helg, så jag hade asmycket lim kvar i min hårbotten. Så när vi såg sista bandet, KUL LIV, Shout Out Louds så stod han liksom bakom mig och ville mysa runt i mitt hår och jag ba neeej nee hehehe neeej.... Fett awwekawwe.


























Jag och Noa på Popadelica. Coola 14 åringar som vi var, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar