3.4.11

týden z pekla

Denna vecka har varit rätt mongo, mestadels jobbig fast lite kul ibland också. Har chillat mer än jag borde gjort och skrivit för lite uppsatser. Såååååååå jag lägger upp lite bilder och lite tossiga texter så ni kan känna er uppdaterade om vad som händer i mitt liv. JA!

I tisdags gick jag och Maja hem till Tove och blev bjudna på mat och tjejsnack. Lånade Åsas jacka då, som jag TYP är kär i nu.




























På onsdagen gick jag och Maja till Tove och hade girls slumberpartyyyy!!!!


































Vi gjorde hemmagjord pizza med Pizza-Kit. Jättespännande, smidigt och gott. Fast förmodligen dyrare och inte så mycket smidigare än att ba göra egen deg och tomatsås.







































Hittade tillbaka till 90-talet med denna fräscha frissa, sedd i Adam och Eva serien/filmen. Min är ju dock lite 2.0 då jag inte bara har en snurr utan en hel jävla korv i pannan.

















90-talsnostalgifrissen som gick över i matfrisyr istället (korv) fortsatte även så när jag släppte korven och den blev en kringla! Som varmrätt och efterrätt. Känns även väldigt NYC! Inte frisyrerna alltså, korv och kringla.

Maja med Toves jättecoola I ROCK-pin som hon fick av sin pappa i namnsdagspresent. Hon fick även såna där supersmidiga och framförallt coola hörlurar som man sätter som ett diadem i bakhuvudet. Hon började gråta, inte av lycka.


Åt god frulle hos Tove, fast Tove var tydligen inte så jävla glad.

Jag känner såhär, att det blir SÅ mycket i detta inlägg om jag lägger in fler bilder, så jag gör ett till inlägg lite senare mer om min JÄTTESPÄNNANDE HELG!!!!!!!!!!!!!! Hehe, nej men, det känns inte lika konstigt som att göra wall of text, eller i detta fall bilder. Hejdå SÅLÄNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. alltså mammas skor!! som jag vill paxa ett tag lillan kan jag få det? kjam

    SvaraRadera
  2. mm de är nice som fan! det är vagabond! ja det kan duuuuuuuuu

    SvaraRadera