29.4.11

zaneprázdněný

Denna vecka har jag varit upptagen med grejer, t.ex. chilla. Hehe nej men på riktigt så har jag haft Dansens Dag två dagar och idag ba grejer och sånt dära. I onsdags och torsdags hade vi föreställningar med dansens dag, i en av danserna var vi avatarer/atlantisfolk/vattenkrigare.




































Som en vinnare. Det var iallafall kul och sånt dära.
In other news så har vi börjat ha PAlektioner nu och jag känner att mitt och Fannys PA kommer bli så sjukt bra, dör typ bara jag tänker på det. Även idag hade vi en flashmob på torget där vi dansade, alla dansare och indval och esvdansare hehe, det såg nog jävligt planerat ut faktiskt, lite synd. Men whatever, i samma veva köpte jag iallafall ett par shorts på rödan för 20 kr.
Efter skolan åkte jag med mammi och pappi till Linköping för att gå på vernissage för en utställning som Lunnevads elever och då även sister Åsa ställde ut. Gött och så åt vi på pappas väns resturang, jag åt vaktel för första gången, värt.


































Åsa med hennes självporträtt över henne. Asså dockan med blått hår till vänster.


































Nu ser ju dessa vaktelbitar kanske rätt stora ut, men ICKE. Har inte med hela skålen ju, de var lika stora i verkligheten som på bilden. Blev ASMÄTT


























Lol ne, åt lamm också!!!!!!!!


























Detta är en tavla som min pappa har målat, den heter "Räkmackans dag" och hänger inne på resturangen som heter Le Bistro och jag rekommenderar den verkligen (ASSÅ TAVLAN???? OCH MIN PAPPA SOM KONSTNÄR=???? lol ne eller jo asså det med men resturangen menar jag ju SÅKLARTTTTT) Förövrigt är jag så jävla sugen på räkor och har varit det hela veckan.

1 kommentar:

  1. vill se dig dansa jättemyckettt! måste se om du har i film nån gång finis!

    SvaraRadera