31.5.11

báseň

Jag har inget speciellt gött, intressant eller roligt att blogga om för jag är helt ledig just nu!!!!! Eller alltså från skolarbete ADÖÖÖÖH får lov på ricco om två veckor. IALLAFALL när jag fyllde år så fick jag två dikter av Licen och Maja, så tänkte aaaaaaaaaa jag skriver dem här för de var så fina!!! Och för att jag inte har nåt att göra just nu när jag väntar på att första säsongen av 30 rock ska bli färdig.

Licens dikt:
" Till mitt <3-gull
(man fyller bara 18 år en gång - RÖJ!) - råd från Licen, the one who knows.
Träffa dig en dag, tänkte bara OH-WAH!!
Du är en keeper, sleeper,
på fyllan du kryper (ibland)
Är glad att jag känner dig,
det är var jag vill säga,
när du skriver till min feja.
Hoppas jag får behålla dig hela livet
(och du inte får HIV-et) "

Majas dikt:
" Dikten om Annelie
Annelie, Annelie
Antagligen bättre än Sanna på broderi.
Du får det att sprätta i lilla mi.
Jag tycker att vi bästisar borde förbli.
Jag gillar när du frågar om du är rolig,
du är faktiskt helt otrolig.
Ifall du någonsin skulle bli med barn,
skulle jag sticka tröjor till det med massa garn.
Skulle annars hänga med dig när du gjorde abort,
så du inte för tidigt får några knott.
Fast om du skulle få barn skulle det bli riktiga tuffings,
förresten gilla jag när du bakar muffins.
Du hjälper mig så gott i skolan,
om någon skulle fråga kallar jag dig bästa polarn.
Även om jag boifrend har fått,
så älskar jag det Annelie-frö du sått,
sen barnsben har det grått (ALLTSÅ GROTT HEHE)
Jag vill ge dig allt på din födelsedag,
men det kan tyvärr inte lilla jag.
Men du har nöjet att kalla mig din bästa vän,
vi kommer vara vänner för livet,
det har jag på känn.
I sommar kommer jag och Lukke till Prag,
vi kommer vara fulla varje dag.
Ifall någon skulle hata dig i en mobbningsrit,
så är det bara att skita it! "

Jag älskar såna här dikter och jag blev SÅÅÅÅÅ glad! Nu ska jag sova för att sen ha en lektion imorgon och sen ba MINILOOOOV OMGGGGG hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar