1.5.11

ráj

Igåååååååååår var det valborg, som jag firade med Maja och Therese. Fast på dagen när jag hade vaknat och varit ute i det kalla men soliga vädret med Adam åkte jag ut till Maja och Lucas på landet och chillade. Det fanns så jävla mycket GÖTT där ute!!! Det mest göttiga var en rosa 80tals one-piece som Lucas ärvt av sin morbror! Den fick alla ha på sig och göra vad som helst i.



































Maja, här med 10 kg bajs i byxan.


































Jag på safari. Fick ett nice smeknamn av Lucas: Mister Åsas Lillasyster. Det är troligtvis så jag föralltid kommer vara ihågkommen. Eller som horan Annelie kanske. Eller som coolingen. Asså, vem vet liksom.


































Sen var det min tur att mysa och det var det bästa som hänt i år. Den var så jävla skön så jag TYP dog. Efter jag fått på mig detta fantastiska plagg gick vi ut och skulle greja med Majas cykel som skulle målas om och det skulle vi fixa så jävla perfekt tydligen, ta bort grejer och sånt dära istället för att bara tejpa??? Jag kände ok, så jag sket i det och tog en stor pinne och stod vid vägen och kikade när bilar åkte förbi. Det var jättekul, fick mig en och annan tut. Lite senare fick vi jättemycket sangria av Lucas som vi, eller mest jag då, drack upp. Då åkte vi in till stan och mötte Therese och så åt vi hos mig och gick till Maja och blev fulla. Och lyssnade på Lasse Lindh och shottade så gött. Som de 14åriga tjejerna man ska vara på valborg. Kom hem rätt tidigt igår också, det var rätt gött.

Idag vaknade jag och åt lite. Sen pluggade jag. Sen åt jag igen. Sen var jag med Maja och då åt vi. Nu har jag ont i tanden, mer om det imorgon kanske när jag har varit hos Svetlana och hon har varit i min mun.
Nu ska jag kolla på Björnbröder och förhoppningsvis somna som en jävla gris efter att jag tog en alvedon och snaskade i mig typ en liter cocillana så smaskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar